Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette saaneet tietoon avopuolisionne puhelimen pin koodin?

Vierailija
26.10.2019 |

Oletteko kysyneet sitä suoraan kumppanilta vai vakoilleet sen salaa hänen olkansa takaa. Itseäni kiinoistaisi kovasti nähdä mieheni whatsapp- keskustelut. Puhelin olisi nyt olohuoneen pöydällä ja mies lenkillä arviolta seuraavan tunnin ajan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hänen whatsapp-keskustelunsa sinulle kuuluvat?

Vierailija
2/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytämme yhteistä puhelinta joten on luonnollista että tiedämme molemmat sen koodin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako mennä urkkimaan? Voi olla että liitto loppuu siihen....Ellei sitten juuri sitä haluakkin.

Vierailija
4/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kummallakaan ole mitään pin koodia.

Vierailija
5/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole pin-koodia. 

Itselläni kyllä on.  Tuskin tietää sitä tai ei ole ainakaan ilmennyt tilannetta, jossa sitä käyttäisi tai haluaisi sen. 

Vaikka minulla ei totisesti ole mitään sivusuhteita, pidän toisten tietosuojan vuoksi rajoja. Monet ystäväni ja mm. siskoni kertoo varsin intiimejä asioita, joten pidän keskustelut salattuina. 

Vierailija
6/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rubber-hose metodia soveltaen

Vierailija
7/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi sen mulle joskus vuosituhannen alussa (seurustelun alkuaikoina) kun ajoi autoa ja mä kirjoitin sanelun mukaan tekstaria vieressä. Ei ole vaihtanut pois. Nykyisin mä päivitän ja laitan asetukset miehenkin puhelimeen, niin tiedän pin, puk ja avauskuviot.

Meidän lapsi tietää mun puhelimen avauskuvion, en ole varma tietääkö mies.

Ei ne miehen viestit sen kiinnostavampia ole olleet kuin omatkaan, enempi asiaa ja vähempi löpinää vain.

Vierailija
8/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi kun kysyin. Halusin käyttää hänen puhelimen kameraa kun on paljon parempi kuin oma. En kyllä kyttäile hänen puhelinta kun ei ole mitään kytättävää. Jos epäilisin jotain, varmaan tsekkaisin sitten. Mies muistaakseni tietää myös mun koodin. Ei ole mikään elämää suurempi juttu. 

Vierailija
9/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei sitten toivottavasti ole itsellänne tai puolisolla työpuhelinta käytössä. Mun puhelimessa kuten työnantajan koneellakin on luottamuksellista tietoa jota en saa jakaa kellekään. En myöskään omalle puolisolle joka on aivan toisella alalla. Asia ei ole ongelma koska ymmärrän oikeuteni ja velvollisuuteni. Ukko työllistää itse itsensä, tiedän hänen salasanat ja hoidan yleensä päivitykset yms. 

Meillä ei ole toistamme fb-salasanoja eikä tiedetä pankkitunnuksia. Toimii meillä joten eipä kiinnosta jos joku tuosta kauhistuu ;D

Vierailija
10/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rehelliseen suhteeseen kuulu salasanojen pimittäminen kumppanilta.

Vierailija
11/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä molemmilla on puhelimessa pääsykoodit, kumpikaan ei tiedä kummankaan koodeja tai salasanoja mihinkään. Ei ole tarvetta kummallakaan tonkia toisen asioita, ja näin asioiden kuuluukin olla terveessä suhteessa. Jos joku huolestuttaa, siitä asiasta kysytään ja puhutaan ääneen.

Vierailija
12/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotenkin onnistuisinkin saamaan (mitä en siis halua) niin pitäisin kyllä heti jonkun sortin luennon tietoturvasta ja pyytäisin vaihtamaan sekä pitämään omana tietonaan.

Vierailija
13/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni tietää minun koodin ja minä hänen. Ei sen kummempaa :D

Vierailija
14/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän miehen kaikki salasanat ja pin koodit ja hän minun.

Vierailija
15/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen haltuuni hyvin yksinkertaisella tavalla. Mun mies ajoi kylppärissä partaansa ja huuteli mulle keittiöön, että viitsinkö ottaa hänen puhelimensa latauksesta ja laittaa sen päälle. Pin-koodi on ****:)

Vierailija
16/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sillä mitään salattavaa on, jos jätti luurin kotiin kun meni lenkille. Kysy joskus, luultavasti kertoo sen sinulle.

Vierailija
17/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei sitten toivottavasti ole itsellänne tai puolisolla työpuhelinta käytössä. Mun puhelimessa kuten työnantajan koneellakin on luottamuksellista tietoa jota en saa jakaa kellekään. En myöskään omalle puolisolle joka on aivan toisella alalla. Asia ei ole ongelma koska ymmärrän oikeuteni ja velvollisuuteni. Ukko työllistää itse itsensä, tiedän hänen salasanat ja hoidan yleensä päivitykset yms. 

Meillä ei ole toistamme fb-salasanoja eikä tiedetä pankkitunnuksia. Toimii meillä joten eipä kiinnosta jos joku tuosta kauhistuu ;D

Onpa hurjaa. Mitähän siinä työpuhelimessa on sellaista, että oma miehesi voisi käyttää sitä väärin... pikkasen yli taitaa mennä nyt kyllä....

Oletko presidentin kansliassa töissä?

Vierailija
18/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy. Kyllä mä tiedän miesystäväni puhelimen piirtokoodin ja hän mun. Muutaman kerran käyttänykki sitä, kun hän on autolla ajaessaan pyytäny laittaan musiikkia Sporifyista (mulla ei sitä oo), omin päin ei oo ikinä tullu mieleenkään mennä puhelimelle.

Vierailija
19/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hurjaa. Mitähän siinä työpuhelimessa on sellaista, että oma miehesi voisi käyttää sitä väärin... pikkasen yli taitaa mennä nyt kyllä....

Oletko presidentin kansliassa töissä?

Siellä on varmaan sellaista sisältöä mitä puolisolle ei voi näyttää mutta kyseessä tuskin on mitkään työnantajan luottamukselliset tiedot vaan  parisuhteen kannalta kiusalliset viestittelyt muiden kanssa.

Vierailija
20/20 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rehelliseen suhteeseen kuulu salasanojen pimittäminen kumppanilta.

Rehellisessä suhteessa ei tarvitse tietää kumppanin salasanoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi