Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki haluavat blondeista hiuksistaan harmaanvaaleat? Eikö kultainen blondi ole suosittu?

Vierailija
26.10.2019 |

https://images.app.goo.gl/4wooqrba97VWkanGA

Minulla on lähes tuollaiset, mutta aina kuulee kuinka ihmiset preferoi sitä hopeanvaaleata tukkaa :/

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tuo on vaaleanruskea eikä blondi

Vierailija
22/26 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kullankeltaisista hiuksista, siksi hopeanvaalea. Enkä malta odottaa että hiukset harmaantuvat, ei tarvi enää kolmen viikon välein olla blondaamassa juurikasvua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni on punakka ja lämminsävyinen hiusväri saisi minut näyttämään kuumeiselta. Viileä sävy tasoittaa ihonväriä. En käytä vaatteissakaan lämpimiä sävyjä.

Vierailija
24/26 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun mielestä tuo on vaaleanruskea eikä blondi

Ööö what :D blondi on mielestäsi varmaan ainoastaan Marilyn Monroen kaltaiset valkaistut hiukset?

Vierailija
25/26 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopi hopea ja kylmä paremmin, kuin kultainen ja lämmin sävy. Kultaisella näytän ihan peggy possulta tai tuksulta, hopeanharmaa korostaa jostain syystä kasvonpiirteitäni paremmin. Ihan sama onko muodissa vai ei, minä tykkään ja se kai on pääasia.

Toivoisin, että vanhetessa hiukset harmaantuisi nätisti ja kerralla, mutta jos tulen äitiini, niin harmaantuu hius kerrallaan.

Vierailija
26/26 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan kultablondit hiukset. Joskus kokeilin poistaa niistä sitä keltaisuutta mutta lopputulos ei säilynyt kauaa ja muutenkin näytin haljulta hopeaan taittavissa hiuksissa.

Mutta pidän omasta hiusväristäni! Sopisi mielestäni paremmin monille kuin se hopean väri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi