Miksi kaikki haluavat blondeista hiuksistaan harmaanvaaleat? Eikö kultainen blondi ole suosittu?
https://images.app.goo.gl/4wooqrba97VWkanGA
Minulla on lähes tuollaiset, mutta aina kuulee kuinka ihmiset preferoi sitä hopeanvaaleata tukkaa :/
Kommentit (26)
Nimenomaan tuo ihana väri on nyt nousussa!
Sun hiusvärisi ei satu olemaan tällä hetkellä muodissa. Värjää muuksi jos tuntuu liian pahalta. Mulla on vähän kylmemmänsävyiset ja vaaleammat ja ainakin näistä saa niin paljon vastenmielisiä elovenakommentteja että ihmettelen että kukaan voi kaivata blondiudelleen vielä enemmän huomiota ja hyväksyntää.
Mäkin tykkään kullansävystä enemmän, mut hopea on vissiin muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Sun hiusvärisi ei satu olemaan tällä hetkellä muodissa. Värjää muuksi jos tuntuu liian pahalta. Mulla on vähän kylmemmänsävyiset ja vaaleammat ja ainakin näistä saa niin paljon vastenmielisiä elovenakommentteja että ihmettelen että kukaan voi kaivata blondiudelleen vielä enemmän huomiota ja hyväksyntää.
Siis häh?? Mitä kommentteja saat? Mä kun luulin, että blondivitsit ja halventavat kommentit on jo historiaa.
Ja sitten kun se luonto aikanaan hoitaa sen hopeoinnin niin järkytytään ja värjätään piiloon
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun se luonto aikanaan hoitaa sen hopeoinnin niin järkytytään ja värjätään piiloon
XD totta.. Jotkut ovat onnekkaita, kun heillä on kauniin vaaleanhopea, lähes valkoinen harmaa tukka. Yksi näistä ihanan sävyisistä hopeapäistä on mummini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis häh?? Mitä kommentteja saat? Mä kun luulin, että blondivitsit ja halventavat kommentit on jo historiaa.
Ei ne siis ole tarkoitettu halventavaksi, mutta kyllä semmonen vanhanaikaiseksi ihanneminiäksi leimaaminen on musta tosi rasittavaa ja ällöttävää vaikka kuinka hyvällä ja ihaillen sanottaisiin. Kun en ole yhtään sellainen. Tuntuu että mua ei oteta oikein vakavasti tai pidetä vertaisena, ja halutaan väkisin nähdä mut tietynlaisena, ehkä vähän painostaa olemaankin sellainen. Siinä on joku samanlainen viba kuin tytöttelyssä.
Blondivitsejäkin kyllä kuulee välillä, onneksi niin harvoin etteivät ne harmita. Pelkään että tilanne saattaa pahentua kun siirryn töihin miesvaltaiselle tekniselle alalle.
Mullakin on kuvan värinen tukka. Hiuksissa on punapigmenttiä, ehkä se tulee siitä.
Hopean sävyinen ei sovi lainkaan vaan saa kasvot sairaan näköisiksi. Niinpä pidän tuota kullan väriä. Älä ap välitä muodista liikaa vaan katso, mikä sopii itsellesi parhaiten.
Mä sain hetkellisesti kylmänsävyiset hiukset, mutta jo VIIKOSSA ne oli lämpimän kullanvaaleat?! Miten on mahdollista? Johtuuko se oman hiustenvärini pigmentistä vai mistä?
Minullakin on luonnostaan tuollainen tukka kuin aloituksessa. En värjää. Enkä välitä onko muodissa, minusta tämä sopii omiin väreihin. Ja aion nauttia tästä nyt kun vielä voin, jonain päivänä sieltä ne harmaat sitten tulla tupsahtaa...
Oikeastaan vähän sääli kuinka moni värjää tukkaansa koko ikänsä, vaikka siellä alla voisi olla tosi kaunis, luonnollinen hiusväri.
n30 kirjoitti:
Minullakin on luonnostaan tuollainen tukka kuin aloituksessa. En värjää. Enkä välitä onko muodissa, minusta tämä sopii omiin väreihin. Ja aion nauttia tästä nyt kun vielä voin, jonain päivänä sieltä ne harmaat sitten tulla tupsahtaa...
Oikeastaan vähän sääli kuinka moni värjää tukkaansa koko ikänsä, vaikka siellä alla voisi olla tosi kaunis, luonnollinen hiusväri.
Yleensä se oma luonnollinen väri sopisi ihmiselle parhaiten. Itsekin teininä värjäsin milloin minkäkinlaiseksi, mutta viimeiset kymmenen vuotta olen ollut värjäämättä. Välillä kaipaisi vaihtelua, mutta en vaan jaksaisi enää lähteä siihen värjäysrumbaan.
Kultainen blondi = pissankeltainen, ei kukaan sellaista väriä halua. Viileä vaalea näyttää aina arvokkaammalta ja kalliilta.
Se on nykyajan kylmät ja kovat arvot jotka suosivat värittöntä ja harmaa maailma.
Hellyys, iloisuus ja pehmeät arvot liitetään lämpöön ja väreihin.
Harmaa/hopea on ollut muodissa pitkään, mutta ei ole enää. Lämpimät sävyt ovat nyt nousussa:
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/d4361e46-f3e8-42b6-bcfd-7d9fd592096d
Kultainen blondi on ihana ja jotenkin tuo mieleen Hollywood glamourin!
Vierailija kirjoitti:
Kultainen blondi = pissankeltainen, ei kukaan sellaista väriä halua. Viileä vaalea näyttää aina arvokkaammalta ja kalliilta.
Pissankeltainen on just todella hot. Myös instant vaimomateriaalia jos kullankeltaiset aidot tuuheat karvat löytyy sieltä alapäästäkin. Ja niissä pitää ehdottomasti olla myös mietoa pissantuoksua. Nuuh! Aah!
TOSIMIES
Mulla on kullanvärinen hius ja se on alkanut harmaantua. Ihan uskomatonta, mutta kun sitä vaalentaa ihan vaikka kaupan vaalennussuihkeen avulla, siitä tulee kellertävä blodi. En käsitä, miten se on mahdollista, mutta olen tottakai onnellinen. Varmaan tuhkanvaaleasta tulisi vaaleanharmaa vaalennettaessa. Kullanvärinen on siis oikein hyvä hiusväri...
Kuvan hiusten väri on yksi kauneimpia hiustenvärejä, varsinkin jos oma luonnollinen hiusväri on lämpimän sävyinen. Harmahtava blondi on usein kulahtaneen näköinen. Viileä hiussävy sopii parhaiten jos oma luonnollinen hiusväri on harmahtavanruskea, siis ei punapigmenttiä.
Ei ole kultainen nyt muodissa. Kai se taas joskus tulee takaisin.