Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset ovat uusavuttomia kun on kyse renkaanvaihdosta

Vierailija
26.10.2019 |

Nyt taas alkaa renkaanvaihtosesonki. Taas kerran moni vie autonsa rengasliikeeseen, ja liike vaihtaa ne renkaat. Onko kyse puhtaasti laiskuudesta, vai siitä että ei osata vaihtaa renkaita? Yksinkertainen ja helppo homma vaihtaa renkaat itse, ja säästyy vielä rahaa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa teininä vaihdoin itse renkaat, koska miehekästä.

Vierailija
2/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan naisena rupea vaihtamaan renkaita. Maksan renkaiden säilytyksestä johon vaihto kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman helpoin homma vaihtaa renkaat itse. Mies joka ei sitä osaa on neiti.

Vierailija
4/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella vita kirjoitti:

En todellakaan naisena rupea vaihtamaan renkaita. Maksan renkaiden säilytyksestä johon vaihto kuuluu.

Varmaan aina hankalaa elämä kun pitää miettiä mitä ei voi tehdä, koska on nainen.

Vierailija
5/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä on köyhien jutut

Vierailija
6/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vaikeuksia saada ihan pyörän renkaita irrotettua niin vähän epäilen onnistuuko renkaiden vaihto tuosta vain. Siinä on vitsit vähissä jos ei edes kehonpainolla saa muttereita väännettyä. -nainen 50kg

Vierailija
7/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvätuloisilla on hyvätuloisten jutut.

Vierailija
8/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa työllistää muita tekemään ikäviä hommia niin sehän on vain hyvä asia. Me viedään jopa polkupyörät huoltoon ja renkaiden vaihtoon. Näppärää ja siistiä.

Vierailija
9/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakaan en ole köyhä. Juuri siksi olen varakas kun säästän rahaa joka paikassa. Renkaavaihdon teen aina itse. Juuri pienistä puroista koostuu iso summa rahaa.

Vierailija
10/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bella vita kirjoitti:

Varmaan aina hankalaa elämä kun pitää miettiä mitä ei voi tehdä, koska on nainen.

Ei lainkaan kun on rahaa millä voi ostaa palveluja ja siten työllistää muita ihmisiä.

Vierailija
11/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta rikkaillapa onkin rikkaiden jutut

Vierailija
12/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkaan meidän perheen hiukset. On se kumma, kun jotkut ei viitsi itse. Maailman helpoin homma mutta ei kaikki vaan viitsi.

Vierailija
13/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella vita kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bella vita kirjoitti:

Ei lainkaan kun on rahaa millä voi ostaa palveluja ja siten työllistää muita ihmisiä.

Hienoa. Haluatko mitalin vai mitä ajat takaa?

Vierailija
14/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakaan en ole köyhä. Juuri siksi olen varakas kun säästän rahaa joka paikassa. Renkaavaihdon teen aina itse. Juuri pienistä puroista koostuu iso summa rahaa.

Saita ja itsekäs olet, et varakas

Vierailija
15/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta rikkaillapa onkin rikkaiden jutut

No näinpä. Yllätyitkö?

Vierailija
16/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällä hetkellä on nuori mies vaihtamassa autooni renkaita kotipihallani. Imuroikin auton vielä. Hän saa rahaa, minun ei tarvitse vaivautua. Olemme varmasti molemmat tyytyväisiä.

Vierailija
17/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole paikkaa säilyttää renkaita kotonaan eikä/tai taloyhtiön parkkipaikalla tilaa ruveta niitä vaihtamaan niin on ihan loogista vaihdattaa rengasliikkeessä. Lisäksi jo pelkän tunkin hinnalla vaihdattaa renkaita liikkeissä 5-7 vuotta, ja sille tunkillekin pitäisi sitten olla säilytyspaikka jos sellaisen ostaa koska pitkässä juoksussa säästää.

Itse käyn vanhempieni omakotitalon tallissa vaihtamassa renkaat isän työkaluilla, mutta jos asuisin kauempana heistä niin menisin vaihdattamaan rengasliikkeeseen.

Vierailija
18/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mää ihmettelen sitä että samalla vaivalla ku sää nostelet renkaat takakonttiin ja ajat liikkeeseen jossa renkaat vaihdetaan, olisit ne itte vaihtanu. No ja sitte se että jos sää maksat niitten säilytyksestä, se on mun mielestä ihan rahanhukkaa, eikö ny suurimmassa osassa taloyhtiöitä ny joku varasto oo?

Ja ainoastaan itte vaihtamalla voi olla varma että ne on kunnolla kii pultit, ei oo jengat kynnetty pilalle, ei liian kiree, ei liian löysä. Näkee samalla jarrujen ja alustan kunnon.

Mutta tehköön ehottomasti jokanen niinku haluaa.

Vierailija
19/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saita ja itsekäs olet, et varakas

Voi olla, että olen saita. Samalla säästän luontoa kun en osta koskaan mitään turhia tavaroita.

Vierailija
20/59 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä leikkaan meidän perheen hiukset. On se kumma, kun jotkut ei viitsi itse. Maailman helpoin homma mutta ei kaikki vaan viitsi.

Mitä kudon meidän koko perheen vaatteet sekä taon itse kattilat ja haarukat, koska olen niin hyvä ihminen. Enkä pelkästään itse vaihda renkaita, vaan teen uudet renkaat itse tekemääni autoon joka vuosi.