Miksi nykyään jo nuorilla on semmoiset nenästä suupieliin kulkevat "vatsastapuhujan nuken" juonteet?
Kommentit (25)
Ei ole kaikilla nuorilla, eikä ole kaikilla vanhoillakaan, on geneettistä.
Mua luullaan nuoreksi, mutta olen kuitenkin jo 45-vuotias. ;´D
Ehkä siis juuri siksi? Siis että et voi tietää ihmisten oikeaa ikää ja arvioit iät väärin?
Monilla jotka on laittanu huuliin täytettä on semmonen kuono.
Geeneistä ja ilmeistä 😂mulle on aina tullu sellanen ilme et tulee rypyt otsaan ja tohon nasolabiaaleihin tai mitkä lie. Tottakai ne juurtuu siihen jossain vaiheessa jos ilmeestä tulee ne jatkuvasti. Nyt 29v ja on otsassa pientä uurretta sekä vähän myös tos nenän alla.
Sä vain olet jo niin vanha, että pidät nelikymppisiä nuorina 😂
Niin on kuten sillä yhdellä naistubettajalla järkyttävät uurteet kasvoissa täytteitten takia, kuin puunukella. Ja kumihuulet.
Jatkuva tekohymy. Koko ajan pitää hymyillä, kun kaikki ottavat jatkuvasti kuvia. Naama sitten jämähtää siihen "asentoon" vaikka olisi muuten ilmeetön.
Vatsastapuhujan nuken juonteet 😂 no huhhuh, toivottavasti itselläni ei tuommoisia ole vaikka jäikin hieman arvailujen varaan tuo kuvailu
Olen nähnyt tuollaisia juonteita vain liian laihoilla ihmisillä.
Nasolabiaalijuonteet on sana jota haet.
Vierailija kirjoitti:
Geeneistä ja ilmeistä 😂mulle on aina tullu sellanen ilme et tulee rypyt otsaan ja tohon nasolabiaaleihin tai mitkä lie. Tottakai ne juurtuu siihen jossain vaiheessa jos ilmeestä tulee ne jatkuvasti. Nyt 29v ja on otsassa pientä uurretta sekä vähän myös tos nenän alla.
Ota botoxia
Ne juonteet nenäpielistä huulien nurkkiin johtuu poseerausilmeestä kun halutaan nenän näyttävän kapeammalta ja suipistetaan sieraimia. Siihen vielä huulien törötys mahdollisesti täyteaineilla truutatuilla huulilla ja da-daa! Instakuono on valmis.
Entä sitten vaikka on? Tekeekö ne juonteet ja muut kasvonpiirteet ihmisestä huonomman?
En ole huomannut. En ole ihan varma ymmärränkö mitä tarkoitat. Mutta villi veikkaus:
Ne on vahingoniloisia ihmisiä. Vahingoniloa tuntiessaan monet ihmiset virnistelee tuolla tavalla. Jos tosi pienestä pitäen virnistelee vahingoniloisesti suuren osan ajasta niin se ilme saattaa muuttua pysyväksi kasvojenpiirteeksi? Toisin sanoen ne joilla on tuollaiset kasvot on pienestä pitäen kasvanut erityisen pahoiksi ilkimyksiksi?
Tuo nyt oli aika hullu teoria, mutta hullu on myös sun kysymys.
Silti, joku voisi nyt kertoa: jos pitää kasvoilla usein jotain ilmettä niin voiko se pysyvästi muuttaa kasvojenpiirteitä??
Vierailija kirjoitti:
Sä vain olet jo niin vanha, että pidät nelikymppisiä nuorina 😂
Olin eräillä 50- vuotispäivillä.
Yksi 80v vieras sanoi, että kyllä ne nuorena nykyään viisikymppisiä juhlivat!
En ole kyllä tuollaista huomannut.