Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko myrsky tehnyt jo tuhojaan?

Vierailija
26.10.2019 |

Missä päin olet?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaus meni pilalle. Helsinki.

Vierailija
2/11 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaus meni pilalle. Helsinki.

Helsingissä myrskyää aina. En muista onko ikinä ollu hesassa tuuletonta päivää kun olen siellä käynyt ja joudun käymään kyseisessä kaupungissa muutaman kerran kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotuani jonkun matkaa toista pullollista Jaloviina Myrskyä paskoin housuuni ja osa tavarasta valui lahkeita pitkin pilaten myös jaloissa olleet Reino-tossutkin...

T: Mies Heinolasta

Vierailija
4/11 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pihapöydältä tipahti aurinkotoiminen pöllövalo. Pöllön takaraivo on poissa ja toinen silmä roikkuu johdon varassa.

Vierailija
5/11 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä myrsky? Kaikkihan on kuulemma nyt raunioina ja sähköt muisto vain. Yöllä ei ulkona oksakaan liikahtanut.

T. Rauma

Vierailija
6/11 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Pihapöydältä tipahti aurinkotoiminen pöllövalo. Pöllön takaraivo on poissa ja toinen silmä roikkuu johdon varassa.

Mitä?

Vierailija
7/11 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:'(

Vierailija
8/11 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäi pihalle taimikassi, jolla olin tuonut callunoita puutarhamyymälästä. Pelkään, että myrsky on sen vienyt. Onneksi oli paperia.

Vierailija
9/11 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se myrsky on? Eilisestä asti kieli pitkällä oon odottanut että näen myrskyn. Espoo.

Vierailija
10/11 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset Etelä-Pohjanmaan Järviseudulta. Täällä oli aika kova tuuli ja tuulee edelleen, ja illalla ja yöllä oli joitain sähkökatkoja. Lähden tästä kohta tallille, saa nähdä, onko puita kaatunut. En usko, että kovinkaan paljon, ei ollut niin voimakas myrsky kuitenkaan. 

Vierailija
11/11 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puista on pudonnut lehtiä. Turussa. Kauhea myrsky.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi