Olen hankala tyyppi ja mies valittaa siitä, vaikka tiesi jo ennakkoon, että olen hankala tyyppi
Olen ihan kiva, mutta monella tavalla hankala ihminen. Joustamaton, vaativa, haluan että asiat menee aina minun tavalla, en ole kovin kiinnostunut kompromisseistä, olen kova suustani jos minua yhtään joku tulee tahallaan ärsyttämään, olen itsekäs jne. Tiedostan sen itse, että en ole helppo parisuhdekumppani enkä helppo perheenjäsen enkä helppo ystävä. Olen aika erakko, koska en halua kiusata ketään hankaluuksillani. En siis ole kiusallani hankala, vaan sellainen vain nyt olen. Kerroin miehelle tämän kun tutustuimme ja korostin hänelle monta kertaa, että olen hankala ihminen ja joustamaton enkä mikään hyvä puoliso välttämättä. No silti hän minua piiritti ja halusi alkaa seurustelemaan ja sitten halusi muuttaa yhteen jne. Eli ihan välttämättä halusi sitoutua minuun. Ja nyt valittaa että olen hankala. No joo! Niin olenkin, mutta senhän tein selväksi jo alussa, että tällainen olen! Voisitteko auttaa minua ymmärtämään, että miksi mies sitten kuvitteli (sanojensa mukaan) että olen sellainen tavallinen, lämmin ja helppo ihminen, jollaisia monet kivat naiset on. Ja miten saan sen lopettamaan valituksen?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Terapiaan
Kumpi?
Ap
Sitä en tiedä miksi miehesi luuli saavansa lämpimän ja helpon ihmisen. Mutta sinuna yrittäisin muuttua helpommaksi ihmiseksi, en miehen takia mutta ylipäätään. Elämä on helpompaa kun on valmis joissain asioissa joustamaan ja tekemään kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Sitä en tiedä miksi miehesi luuli saavansa lämpimän ja helpon ihmisen. Mutta sinuna yrittäisin muuttua helpommaksi ihmiseksi, en miehen takia mutta ylipäätään. Elämä on helpompaa kun on valmis joissain asioissa joustamaan ja tekemään kompromisseja.
Olen jo vanha, yli 40, en tiedä osaanko enää muuttua :( . Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapiaan
Kumpi?
Ap
Aloittaja
Terapiaan