Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 % vaatteistani ovat liian pieniä: lopetanko vihdoinkin niiden säilyttämisen?

Vierailija
25.10.2019 |

Heittelin juuri jätesäkkeihin vaatteita, joita olen säilynyt vuosikaudet. Ehkä olisi aika myöntää etten mahdu niihin enää koskaan? Ahdistaa vaan kun vievät tilaa, vaikka säilytystila on muutenkin vähissä.

Ehkäpä saan hyvän ja vapautuneen olon siitä, että minulla on vain vaatteita, joista pidän ja jotka mahtuvat päälleni.

Mulla ei ole aikaa eikä energiaa myydä noita, se rahan ”menetyskin” vähän kirpaisee, mutta ehkä jatkossa mietin tarkemmin, mitä ostan.

Ootko itse (ollut) samassa tilanteessa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa. Ja ne säilötyt vaatteet olivat ajalta, jolloin olin alipainoinen ja xs-kokoinen. Nyt olen M-kokoinen ja normaalipainossa ja se on ollut vaikea hyväksyä. Lopulta heitin liian pienet vaatteet pois ja ostin tilalle kivoja ja sopivia

Vierailija
2/9 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lahjoitin suurimman osan vanhoista, pienistä vaatteista hyväntekeväisyyteen. Säästin vain joitakin kalliimpia takkeja ja kivoimpia puseroita. Aloin laihduttaa, 22 kg lähtenyt ja 24 kg vielä täytyy lähteä, ja ajattelin noita kyllä käyttää kun olen tavoitepainon saavuttanut. Täytyy kyllä sanoa, että olo kyllä keveni, kun suurin osa vaatteista lähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, sain tästä lisätsemppiä :) Saan kaapitkin samalla nättiin järjestykseen 👍

Ap

Vierailija
4/9 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans säilöin niitä pitkään. Tulipa hyvä mieli sit kun ne oli poissa! Suosittelen.

Vierailija
5/9 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heittänyt pois kaikki muut, paitsi muutaman paidan joilla on enemmän tunne- kuin käyttöarvoa.

Vierailija
6/9 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta en raaski heittää pois. Aloin laihduttaa. Paljon löytyy ihan käyttämättömiä vaatteitakin, joita en kyllä ilmaiseksi anna. Myyminen taas on mahdotonta roskalavaryhmien takia.

Vierailija
7/9 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole lapsia?

Vierailija
8/9 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole lapsia?

Minulla on yksi lapsi. Mutta miten se tähän liittyy?

Ap

Vierailija
9/9 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, mutta en raaski heittää pois. Aloin laihduttaa. Paljon löytyy ihan käyttämättömiä vaatteitakin, joita en kyllä ilmaiseksi anna. Myyminen taas on mahdotonta roskalavaryhmien takia.

Minäkin olen laihdutellut moneen kertaan, mutta en jaksa enää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi