Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauppalepakko kyttäilee

Vierailija
25.10.2019 |

Lähikaupassa on uusi myyjä, jota luulin ensin mieheksi XD. Hän on ihan selkeästi lepakko, niin stereotyyppinen habitus ettei tarvitse kahta kertaa tuumia. Ei meikkaa ja reilusti ylipainoinen.

MUTTA MIKÄ SE ONGELMA ON? Se, että joka ikinen kerta kun menen kauppaan, tämä myyjä TUIJOTTAA minua. Oikeasti aaaaaa miten ahdistavaa. Voitte epäillä mitä tahansa, mutta kyllä minä huomaan eron siinä, miten muut myyjät reagoivat versus lepakko. Muut katsovat päin ja moikkaavat, lepakko pysähtyy ja katsoo niin pitkään kuin pystyy.

AHDISTAVAA!! En kehtaisi alkaa esimiehelleen valittamaan, vaikka voisin toki tehdä sen nimettömästi. Mutta kun tuskin kauppalepakko tarkoittaa mitään pahaa. Jutteleekin ihan mukavia minulle, mutta kun se TUIJOTUS!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että kyttää kun sekoilet siellä niin kuin täällä. Kokeile kohdata se ihminen sellaisena kuin on,

äläkä hihittele päässäsi sitä että hihih mikä lepakko ja (vielä nainen vaikka) on ihan miehen nnäköinen hihi!

Vierailija
4/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kauppaa.

Vierailija
5/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että kyttää kun sekoilet siellä niin kuin täällä. Kokeile kohdata se ihminen sellaisena kuin on,

äläkä hihittele päässäsi sitä että hihih mikä lepakko ja (vielä nainen vaikka) on ihan miehen nnäköinen hihi!

XDDDDDDDD Mitä vttua?

Vierailija
6/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hihittelisin mielessäni, kun minua ahdistaa kyttäily? XDDD enkä vaihda kauppaa, kun se on ainoa 24 h.

Vierailija
7/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse olla joku lepakon päiväuni? Hrrrrr.

Ap

Vierailija
8/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AWWWWWWWWWWWWWWW  ja ÄKSDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

nykkö ne naikkosetki alkanu......

eikä pelkästään miekkoset

Vierailija
9/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AWWWWWWWWWWWWWWW  ja ÄKSDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

nykkö ne naikkosetki alkanu......

eikä pelkästään miekkoset

No ei tämä ole mitään uutta... Aina ennenkin naikkosetkin ovat kyttäilleet, mutta nyt on niin selkeä lepakko, että ahdistaa!

Ap

Vierailija
10/15 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kauppalepakko ottaa oikein hyvän asennon, että voi keskittyä tuijottamaan niin pitkään että menen pois näköpiiristä. AHDISTAVAA!! YÖK!

Vierailija
11/15 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ennen törmännyt niin ahdistavaan myyjään. TUIJOTTAVAAN!

Vierailija
12/15 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kassa ihmettelee miksi tuijotat häntä 🙄

Vierailija
13/15 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti kassa ihmettelee miksi tuijotat häntä 🙄

Kylläpä oli omaperäinen vastaus! Katsos kun normaali myyjä TEKEE TÖITÄ eikä tuijota asiakkaita. Oletko tullut ajatelleeksi? Myyjän tehtävä ei ole pysähtyä tuijottamaan, kun asiakas saapuu. Voisi ihan vain vilkaista, moikata ja jatkaa hommiaan. Ääliö.

Ap

Vierailija
14/15 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä tarvitse erikseen tuijottaa yhtäkään myyjää huomatakseen, että tämä vain olla möllöttää ja tuijottaa työnteon sijaan. Minä menen kauppaan katsomaan ympärilleni, en voi muuten tietää mitä siellä myydään. Myyjän taas pitäisi keskittyä hyllytykseen ja asiakkaiden palveluun eikä tuijotella ahdistavasti.

Vierailija
15/15 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selkeästi tekee niin etkä halua vaihtaa kauppaa niin kysy sopivassa tilanteessa mikä on. Ei sun tarvi varmaankaan pelätä että se päälle käy tai tunnustaa rakkautensa.