Leppilampi humalassa Puoli Seitsemän YLE1 ?
Ihan seko. Ei saa mitään selvää mitä yrittää puhua!
Kommentit (6)
Jotenkin outo oli.
Outohan se on muutenkin, sen itsekeskeisyytensä kanssa.
Yritteli aikoinaan tähdeksi jenkeissä, kehuskelihin sillä, mutta eipä pärjännyt.
Kulunut naama, joutaisi jo pois telkusta, muihin hommiin.
En tiedä mikä, mutta jopa minulla tulee ihan järkyttävä myötähäpeä aina kun Leppilampi yrittää olla hauska televisiossa. Ja se yrittää olla hauska ihan aina.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outo oli.
Yritteli aikoinaan tähdeksi jenkeissä, kehuskelihin sillä, mutta eipä pärjännyt.
Tais tosiaan yrittää Jenkeissä. Todella kova kenttä se on. Ei Mikko minusta kehuskellut, rehellisesti kertoi yrittävänsä. No, ei onnistunut. Kuten ei tuhannet muutkaan. Minulta isot peukut yrittämisestä!
Muutoin olen samaa mieltä kuluneista naamoista, varsinkin Pimiä alkaa olla jo itselle liikaa. Mutta mistäs ammattitaitoisia juontajia eri ohjelmiin piisaisi? Kova duuni sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outo oli.
Tais tosiaan yrittää Jenkeissä. Todella kova kenttä se on. Ei Mikko minusta kehuskellut, rehellisesti kertoi yrittävänsä. No, ei onnistunut. Kuten ei tuhannet muutkaan. Minulta isot peukut yrittämisestä!
Muutoin olen samaa mieltä kuluneista naamoista, varsinkin Pimiä alkaa olla jo itselle liikaa. Mutta mistäs ammattitaitoisia juontajia eri ohjelmiin piisaisi? Kova duuni sekin.
Juuri näin, hyvä Mikko!
No oliko?