Naurettavin ihmisen anatomiaa koskeva harhaluulo, jonka olet kuullut?
Eli mikä on älyttömin uskomus, mitä olet kuullut kenenkään esittävän ihmiskehosta?
Kommentit (627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiteltiin mieheni kanssa siitä onko naisella alakerrassa kaksi vai kolme reikää
Montako reikää siellä sitten on?
Anyone?
Vierailija kirjoitti:
Te keskeytetyn yhdynnän hehkuttajat. Eikö seksi ole turhauttavaa kun pitää lopettaa juuri parhaaseen aikaan?
Olen tuo neljän äiti ja olemme käyttäneet keskeytettyä. Eli tutustuin omaan kiertooni ja varmoina päivinä voi tulla sisään. Ovulaation aikoihin (ennen, aikana, jälkeen) ei, silloin homma hoidettiin loppuun muulla tavalla. Eli aika monipuolista seksiä saa harrastaa. Enkä edelleenkään suosittele jos raskaus olisi katastrofi, silloin on parempi pelata varman päälle. Jos raskaus voisi olla iloinen yllätys, muttei sitä erityisesti tavoittele, voi käyttää keskeytettyä.
Se, että peräaukon puhdistamiseen ripulikakkapurkauksen jälkeen riittää vessapaperilla pyyhkiminen. Todellisuudessa siihen tarvitaan painepesuria.
Vierailija kirjoitti:
Väiteltiin mieheni kanssa siitä onko naisella alakerrassa kaksi vai kolme reikää
Jos olet itse nainen, olisi ollut aika helppo todistaa, miten asia oikeasti on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet itse nainen, olisi ollut aika helppo todistaa, miten asia oikeasti on...
Tosiasiassa sekä nainen että mies on donitsi jossa keskireikä on ruoansulatuselimistö alusta loppuun. T. matemaatikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja uskossa että alakerrassa kaksi reikää mutta naispuolinen kaveri eri mieltä että naisilla olisikin kolme reikää. En ole joogaaja/ peilillä alapäätä tutkiva joten valaistaan av-palstalaiset kumpi oikeassa
Että vasemman käden nimettömän pituuden perusteella voisi päätellä onko ihminen hetero- vai homoseksuaali (tämähän pätee vain ani harvoin identtisten kaksosten kohdalla jos heidän nimettömänsä ovat poikkeuksellisesti eri pituiset. Lyhyempi vas. nimetön = homompi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiaiheista tuli mieleen, että hauskimpia ovat miehet, joiden jokainen kaato on saanut orgasmin. Kuitenkin tilastollisesti naiset kertovat harvoin saavansa orgasmia yhdenillan jutuissa ja 1/10 naisesta näyttelee kaikki orgasminsa. Mutta ei palstamiesten kaadot.
Tämä. Ja ei ne naiset tuu kerran, vaan monta kertaa 😂
En nyt ole varma tässä että mikä oli virhe? Se että aina tullaan monta kertaa? Koska monesti tuleminen on kyllä ihan normaalia naiselle. Itsellä ennätys 49 samalla seksikerralla. Mutta en tokikaan tule joka kerta.
No just joo. Et varmaan ole koskaan oikeasti saanut. Jos todella laukeaisi 49 kertaa, ei todellakaan pystyisi laskemaan niitä!
Eiklhän tämä ole niitä, jotka laskevat jokaisen supistuksen omaksi erilliseksi orgasmikseen.
Yksi parikymppinen poika oli kuullut että kuukautisissa kohdun paksuuntunut limakalvo valuu emättimestä pois. Hänen mielikuvansa siitä oli että kerran kuukaudessa plöps! Läpinäkyvä yhtenäinen kalvo tupsahtaa ulos emättimestä ja kuukautiset olivat siinä. 😁😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja uskossa että alakerrassa kaksi reikää mutta naispuolinen kaveri eri mieltä että naisilla olisikin kolme reikää. En ole joogaaja/ peilillä alapäätä tutkiva joten valaistaan av-palstalaiset kumpi oikeassa
Kolme. Virtsaputken aukko, emättimen aukko, peräaukko. Pienellä osalla naisista on rakenteellinen poikkeama ja virtsaputken aukko sijaitsee emättimen sisäpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi? Tuleeko virtsa emättimestä tai peräsuolesta?
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei voi saada orgasmia ja pissiä yhtä aikaa, koska miehetkään ei voi ejakuloida ja pissata yhtäaikaisesti anatomiansa vuoksi (jälkimmäinen siis totta)
Onko tämä faktaa ja onko lähdettä, en ole kyllä ihan vakuuttunut.
Oletko kokeillut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on virtsa-aukko, emättimen aukko ja kakkareikä. Kaikki eivät laske peräaukkoa mukaan, toisaalta jotkut uskovat, että pissa tulee emättimestä. Toisaalta mukaan voisi laskea myös bartholin rauhaset (2) eli max 5 reikää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissas, että vain kaksi.. Mulla ainakin kolme. Olen nainen.
Että naisen rinnat olisivat silikonia tai muuta vahaa. Tähän "massapsykoosiin" en naisena alistu,ikinä.
Että kaljullekin kasvaa hiukset, kun antaa lehmän nuolla kaljua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiaiheista tuli mieleen, että hauskimpia ovat miehet, joiden jokainen kaato on saanut orgasmin. Kuitenkin tilastollisesti naiset kertovat harvoin saavansa orgasmia yhdenillan jutuissa ja 1/10 naisesta näyttelee kaikki orgasminsa. Mutta ei palstamiesten kaadot.
Tämä. Ja ei ne naiset tuu kerran, vaan monta kertaa 😂
En nyt ole varma tässä että mikä oli virhe? Se että aina tullaan monta kertaa? Koska monesti tuleminen on kyllä ihan normaalia naiselle. Itsellä ennätys 49 samalla seksikerralla. Mutta en tokikaan tule joka kerta.
No just joo. Et varmaan ole koskaan oikeasti saanut. Jos todella laukeaisi 49 kertaa, ei todellakaan pystyisi laskemaan niitä!
Eiklhän tämä ole niitä, jotka laskevat jokaisen supistuksen omaksi erilliseksi orgasmikseen.
Ei ole. Tiedän kyllä mikä on orgasmi. Jestas kun ei ymmärretä että kaikilla ei kroppa toimi samalla tavalla kuin toisilla.
Lainaamasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme. Virtsaputken aukko, emättimen aukko, peräaukko. Pienellä osalla naisista on rakenteellinen poikkeama ja virtsaputken aukko sijaitsee emättimen sisäpuolella.
Voiko niitä kaikkia reikiä panna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako reikää siellä sitten on?
Anyone?
Neljä?
No nimikin sen sanoo. Keskeytetty yhdyntä. Yhdyntä keskeytetään. Eikö se hekuman huippu ole kivampi saavuttaa yhdynnässä kuin muulla tavoin?