Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö treffeille miehen kanssa, joka sanoisi ettei hän naiselta paljon vaadi?

Vierailija
25.10.2019 |

Menisitkö? Miksi menisit, miksi et?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yhteydessä hän olisi sanonut minulle noin ja miksi?

Vierailija
2/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin mennä. - Riippuen siitä, millainen tunne jäisi sävysä, jolla hän asian ilmaisisi. - On paljon hyviä miehiä sinkkuna, koska eivät oikeasti varsianaisesti tarvitse naista elämäänsä  ja kumppanin saanti olisi heille vain erinomaien mukava "bonus". Tällöin miehen saattaa olla helppoa sanoa, ettei vaadi naiselta paljoa, koska tietävät ja tuntevat oman arvonsa, joka on kiinni muusta kuin kumppani olemassa olosta.

Toinen ryhmä miehiä väittää, ettei vaadi paljoa naiseltaan aas saattavat vastaavast olla niin epätoivoisia,  että heille saattaa kelvata kuka vain nainen koska elämä yksin ja ilman naisen (rakastavaa)läsnä oloa on heille jatkuvaa painajaista.      

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tulisi tunne että oma naama on aikas syvältä...

Vierailija
4/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon vaadi mutta vaatii kuitenkin jotain... Voihan olla etten siltikään täyttäisi hänen vaatimuksiaan, riippuen siitä mitä tämä jotain sitten olisi. Mutta itse kysymykseen, voisin mennä jos vaikuttaisi siltä, että hän saattaisi täyttää minun vaatimukseni.

Vierailija
5/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

''En vaadi mitään'' on synonyymi ''Et voi vaatia minulta mitään''

Vierailija
6/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei toi paha lause ole. Lohdullista pikemminkin. Mä tykkään sellaisista selkeistä suorista ihmisistä. Mua miellyttää tuollainen rehellisyys.

Vierailija
7/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No sittenhän sulle kelpaa joku muu." :D

Vierailija
8/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ja mutkattomasti on kyllä sujuneet nämä 13 vuotta. Mies on siis pitänyt sanansa ja hyväksynyt minut sellaisena kuin olen.

(Tarkalleen ottaen ei kyllä sanonut aivan noin vaan "En minä vaadi sulta mitään" siinä vaiheessa kun jännitin ja stressasin omaa parisuhdekypsyyttäni)

Vierailija
9/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä, missä yhteydessä hän noin sanoisi. Jos tuo lause tarkoittaa, että hänelle käy kuka tahansa nainen, niin ei, en menisi. 

Vierailija
10/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, että onko kohtuullista odottaa ja vaatia toiselta samaa kuin, mitä vaatii ja odottaa itseltään... Vai pitäsikö vaatia enemmän vai vähemmän. Aivan itseni kaltaisen kanssa en varmaankaan haluaisi elämää jakaa. 

Vierailija
11/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaadi paljona, mutta jotain kuitenkin. Minua kiinnostaa ne vaatimukset. Jos mies vaatii naiselta pitkätukkaisuutta ja tietyssä painossa pysymistä tai sitä, että hänen mielestään mies ei tee naistentöitä eikä nainen miestentöitä, niin kiitos ei.

Vierailija
12/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa. En minäkään mieheltä paljoa vaadi.

Vierailija
13/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Kyllä se mies jotain naiselta vaatisi kuitenkin. Pitäisi katsoa, menisikö meillä yksiin.

Minusta on naurettavaa laittaa jotain listaa kumppanista. Tärkeintä on, että toisen seurassa on hyvä olla ja on hauskaa. 

Vierailija
14/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kuka tahansa kelpaa, kunhan on se nainen. Ei kiitos.

Vierailija
15/15 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika jolloin minäkin sanoin, että en vaadi kumppaniltani oikeastaan yhään mitään. Siten päädyin treffeille henkilön kanssa jolta puuttui lähes kaikki alkeellisimmatkin käytöstavat. (Suomenkielen hän hallisi koska oikoi yhdyssana virheitäni). Mutta luulavasti tekisin itsesäni pellen, jos sanosin että odotan ja vaadin, että kuulen toisinaan kumppanin suusta sellaisenkin sanan kuin kuin kiitos. Tai joskus ilmauksia, kuten kysymyksiä, joilla hän osoittaa, että hän on ainakin hieman kiinnostunut muustakin  kuin omasta navastaan. Onko tämä paljon vaadittu? - Ei minusta. Kokemukseni mukaan kuitenkin jollekin ilm. mahdotonta tai ainakin sellaista, johon hän ei itse kiinitä mitään huomiota, kun mitäs pienistä.