Horoskoopeista tietävät millainen on kaurismies parisuhteessa?
Kommentit (20)
Mulla on kaurismies.
Hemmetin ärsyttävä inisijä, jolta saa kyllä hyvää seksiä.
Minäminähaluanhetivaikkaeiolevaraa-unelmoija, ikuinen äidinpoika.
Luotettava kyllä, ei osaa valehdella yhtään eikä kyllä pitää salaisuuksia.
”Horoskoopeista tietävät” = soopaan uskojat
Tule kysymään horoskooppi ketjussa...
Sieltä saa nopeasti pois nuo astrologia on ihan pylly, terv tiedeanneli, kommentit.
Itse olen kaurismies. Rehellinen ja luotettava olen ainakin. Toisaalta taas olen passiivinen, introvertti ja pessimismiin taipuvainen. Seksistä pidän kyllä ja olen siinä kokeilunhaluinen.
M30
Kiltti, rehellinen, kunnianhimoinen, työnarkkari, mielikuvitukseton, koti tärkeä, petipuuhissa passiivisempi osapuoli. Ei kiitos enää kaurista. Nyt tapailen jousimiestä, kipinää löytyy. ;)
Vierailija kirjoitti:
”Horoskoopeista tietävät” = soopaan uskojat
Lukutaidottomat/ heikkolahjaiset???
Pysähtyy aina auton ajovalojen kohdatessa, ärsyttävää..
Uskotko ihan todella, että vuoden tietyinä päivinä syntyneet miehet ovat keskenään samanlaisia?
Vierailija kirjoitti:
Kiltti, rehellinen, kunnianhimoinen, työnarkkari, mielikuvitukseton, koti tärkeä, petipuuhissa passiivisempi osapuoli. Ei kiitos enää kaurista. Nyt tapailen jousimiestä, kipinää löytyy. ;)
Mikä itse olet merkiltäsi?
Rehellinen, luotettava, kiltti, pessimistinen, vakaa, tasapainoinen ja työtä arvostava.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti, kunhan olet itse dominoiva osapuoli, muuten lyttää sinut maahan.
-Perinteinen; kun äitikin näin ja sitten noin. Kaiken uudistuksen tarpeen saa perustella.
Kihloihin ja naimisiin pitää mennä, ja "töitä pitää kovasti tehdä". "Höpö höpö, sä mitään sairas ole".
-Pihi. Kämppäkään ei tarvitse remonttia koskaan, ja auton pitäisi kestää vähintään miljoona kilometriä. Samat verhot voivat roikkua ikkunoissa maailman tappiin asti.
-Seksistä tykkäävä, kunhan tyydytetään ja hinkataan päällä, ja imetään, itse ei niinkään osaaottava.
-Raha on elintärkeää, mutta kuluttaa voi vaikka tupakkaan useita satoja/kk. Esim. omat "kympin kanervaostokseni" ovat täysin turhaa syksyn piristettä, mutta muutama kalja pubissa ja pari askia tupakkaa ovat halpaa lystiä. Toisaalta anteliaisuus on hyve!!
-Saman asian jankuttaja. Eli kaikki jutut kerrotaan useaan kertaa. Ja vain omat vitsit ovat hyviä,
-Pettäminen on ihan jees. Anteeksi kyllä pyydellään, mutta "kun olin kännissä" jne. Joku kirjoitti aiemmin loistavasti, kuinka saattaa vaikka kadulta suoraan lähteä jonkun vuosien takaisen kouluihastuksen matkaan, kunhan tämä vinkkaa menemään.
-Tylsä. Ei ideoita. Kaikki hyvin, kunhan saa makkaraa syödäkseen ja puhtaan paidan päälle.
Koko ajan pitäisi olla kehumassa. Itsetunto nollilla.
"Mikä itse olet merkiltäsi?"
Olen Kaksonen (nousu Neitsyt, kuu Härkä) ne varmaan selittävätkin miksi olen kauriin kanssa suhteeseen päätynyt. Toisaalta minussa näkyy myös Kaksonen vahvasti, kauris ei pysy perässäni.
Vierailija kirjoitti:
"Mikä itse olet merkiltäsi?"
Olen Kaksonen (nousu Neitsyt, kuu Härkä) ne varmaan selittävätkin miksi olen kauriin kanssa suhteeseen päätynyt. Toisaalta minussa näkyy myös Kaksonen vahvasti, kauris ei pysy perässäni.
Neitsyt ja härkä ovat kai kauriille luonnollisia matcheja, joten ymmärrän. Exäni taas on leijona. Leijonat ja kauriit ovat ilmeisesti myös monella tavalla vastakohtia.
M30
Itse olen kauris nainen ja sovin tosi hyvin ravun kanssa yhteen joka on nykyinen mieheni, meillä on molemmilla tosi samanlaiset arvot eli perhe, luotettavuus ja totuus on meille tärkeimpiä arvoja <3 Ja koen että hän on minua vahvempi mies ja ihminen, joten pystyn arvostamaan häntä ihmisenä ja miehenä.
Kalan kanssa en sopinut yhtään joka oli exä, koska hän oli liian heikko mies minulle ja hän oli jotenkin liian selkärangaton ihminen ja välitti enemmän mukavuudesta kuin totuudesta tai ihmisenä kasvamisesta. Myös olen pari kertaa seurustellut leijonan kanssa, heissä ei ollut mitään vikaa, mutta he olivat ihastuneita enemmän minuun kun minä heihin, enkä koskaan osannut päästää heitä kunnolla lähelle.
Nyt saat todellista tietoa.
Horoskoopit ovat silkkaa hölynpölyä. Tähtien "asennoilla" ei ole mitään vaikutusta.
Eipä kestä.
Oisko ketjussa myös litteän maan maantieteestä tietäjiä?
Riippuu ihan luonteesta. Ei ole tähtien asennolla mitään merkitystä.