Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset seksiaddiktit käsikirjoittavat Salkkareita - eivätkö muuta keksi sisällöksi?

Vierailija
25.10.2019 |

Miksi Salkkarit ja Rantabaari ovat liian seksikeskeisiä sarjoja? Onko seksi vain käsikirjoittajien mielen päällä paremman sisällön sijaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan noi kiihkeäksi muuttuneet, mutta kai kansa sitten tykkää seksistä?

Vierailija
2/11 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko salkkareissa sitten ollut parempaa sisältöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ainoassa jaksossa jonka Salkkareita olen katsonut, joskus 90-luvun lopulla, homokapiainen simputti varusmiestä johon oli salaa ihastunut. Eli ei taida juuri olla muuttunut.

Vierailija
4/11 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi myy!

Vierailija
5/11 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset katsoo sitä mistä on puute, tai sitten sitä millaista oma elämänsäkin on.

Vierailija
6/11 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ainoassa jaksossa jonka Salkkareita olen katsonut, joskus 90-luvun lopulla, homokapiainen simputti varusmiestä johon oli salaa ihastunut. Eli ei taida juuri olla muuttunut.

Salkkarit on harvoja, ellei ainoa, sarja joka kuvaa homoväen elämää edes jotenkin todentuntuisesti. Eivät ole mitään pridekummajaisia vaan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
7/11 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salkkarit on harvoja, ellei ainoa, sarja joka kuvaa homoväen elämää edes jotenkin todentuntuisesti. Eivät ole mitään pridekummajaisia vaan tavallisia ihmisiä.

Aika hölmöjä suhteita heillä, jos he aloittavat suhteen tällä tavalla: kappas, hän on homo kuten minäkin, ollaan yhdessä. Eikö ihmisten pidä olla yhdessä sen takia, että heitä jotkin asiat yhdistää, eikä pelkkä suuntautuminen?

Vierailija
8/11 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Tuossa rantabaarissa on ihan älyttömästi seksiä, mihin sillä pyritään?

Vierailija
9/11 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hölmöjä suhteita heillä, jos he aloittavat suhteen tällä tavalla: kappas, hän on homo kuten minäkin, ollaan yhdessä. Eikö ihmisten pidä olla yhdessä sen takia, että heitä jotkin asiat yhdistää, eikä pelkkä suuntautuminen?

Samanlaisia kuin muillakin sen sarjan maailmassa.

Vierailija
10/11 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Tuossa rantabaarissa on ihan älyttömästi seksiä, mihin sillä pyritään?

Tirkistelyviettiä ei voi yliarvioida, se tuottaa mainostuloja. Vai miksi luulet, että BBtä, Temptation Islandia jne tuotetaan vuodesta toiseen monessa maassa?

Vierailija
11/11 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä olla seksiä, mutta ihmetyttää kun esitetään kuivapanoja sellaisena aikana, kun perheen pienimmät ovat vielä hereillä. Esitysaikaa voisi myöhäistää vaikka tunnilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi