Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen salainen kassakuitti?

MitäNytKeksisi
25.10.2019 |

Pieni lapsemme tyhjensi mieheni lompakon lattialle. Mies keräsi kaiken taskuihinsa ja lähti rakennustyömaalle. Löysin sohvan alta yhden kuitin, jossa oli ostoksia mitä mies oli tuonut kotiin, mutta sitten silmäni osui tuotteeseen suuveteen. Kyseinen tuote on sellainen jolle olen allerginen, eikä mieskään voi sitä käyttää. En löytänyt suuvettä mistään meiltä kotona, enkä myöhemmin etsittyäni autosta. En ymmärrä. Miksi mies ostaisi suuvettä mitä ei voi meille tuoda? kenelle se on tämän ostanut? Ei miehellä ole sellaisia kavereita joille ostelisi suuvettä, paitsi sellaisia joista ei ole kertonut minulle. En voi kysyä suoraan koska jos taustalla on joku juttu mitä mies tekee minun selän takana, mies voi peittää jälkensä. Miten saan mieheni kiinni mitä asian taustalla on tekeillä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
2/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli huono

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi ostaa kaverille suuvettä? Miten sinä olet niin tietoinen hänen kavereiden suuhygieniatavoista? Paljokin tullut niitä pussailtua?

Vierailija
4/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suuvettä? Se on ratkaiseva tieto.

Vierailija
5/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pettää se. Sitähänsähalusitkuulla?

Vierailija
6/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on kyttäämistä!

Ei tulisi mieleenkään kyylätä jotain kassakuitteja. Mutta kysy mieheltäsi ja aiheuta ero. Väistämätön se muutenkin olisi tuolla tyylillä, nopeuttaa prosessia. 

Vierailija
7/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytykö muut tuotteet?

Jos kaveri ostanu hälle jotain ja oottanu kuitin, että muistas mitä maksaa takas. Oottanu kassalta väärän/ylimääräsen kuitin (moni jättää omansa siihe hihnan päähän ja ite joskus siitä ajatuksissa kuitin poiminu)

Vierailija
8/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut tuotteet kuitilla on tuotteet mitä mies toi kotiin ja kuitussa miehen pankkikortinnumero.

Ja ihmettelen kovasti jos muita ei kiinnosta jos löytää kumppaninsa ostoskuittia esineestä joka on oikeasti todella omituinen. Mistä toinen ei ole kertonut mitään. Toi on kuitenkin tuote jolle olen hengenvaarallisesti allerginen ja mies tietää sen hyvin.

Vierailija
9/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan pitää sitä suuvettä töissä. voi laittaa siellä ettei henki haise pahalle. Tai laittaa töistä lähtiessä että haisee hyvälle kun menee sen toisen naisen luo.

Vierailija
10/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se mies käyttää sitä suuvettä ihmisen kanssa jolle se ei ole hengenvaarallista.

Ainakin olettaen että olet nyt kuitenkin hengissä kun täällä kirjoitat.

Vierailija
11/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamalte! Se varmaan aikoo sit listiä sut sillä suuvedellä. Mitäpä jos ihan kysyisit siltä ukoltas? Oisko selkeempää kuin täällä höpärehtää.

Vierailija
12/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaskylläolen kirjoitti:

Muut tuotteet kuitilla on tuotteet mitä mies toi kotiin ja kuitussa miehen pankkikortinnumero.

Ja ihmettelen kovasti jos muita ei kiinnosta jos löytää kumppaninsa ostoskuittia esineestä joka on oikeasti todella omituinen. Mistä toinen ei ole kertonut mitään. Toi on kuitenkin tuote jolle olen hengenvaarallisesti allerginen ja mies tietää sen hyvin.

Se on sitten miehellä piilossa jossain, ja aikoo vaihtaa nesteen sun suuvesipulloon. Suunnittelee varmaan murhaa.

Vierailija
13/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan oikeesti jotain tasoa näihin!

Vierailija
14/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkinen suuvesi kyseessä?

Vierailija
15/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvää päivää, mitä kyttäilyä

Vierailija
16/16 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies käyttää sitä suuvettä töissä. Vaikeaa??? Minäkin olen ostanut dödöpullon töihin. Ja kauhistus - kahdet sukkahousutkin jotka siis eivät ole päätyneet kotiin vaan ovat töissä 😱😱😱 Nyt kun mietin niin yksi hiuslakkapullokin on töissä.

Ihan varmasti siis petän. Ihan varmasti. Eiku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi