Kun kuulin tuosta aloitteesta ja siihen saaduista äänimääristä, niin tuhon tielle on menossa tämä maa.
Kaikki ennustukset alkaa käymään toteen.
Miksi ihmiset hylkäävät hyvän ja ottavat pahan vastaan täysin sokeina?
Nyt vihtahousu työskentelee jatkuvalla syötöllä ja meidän on suljettava silmämme ja ristittävä kätemme.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Yllättyisitte, jos tietäisitte, kuinka moni polttelee. Maistuu niin hipeille kuin pukumiehillekin.
Rahat pois rikollisilta! Valtiontalous nousuun!
Itse olen hekumoinut myös sellasella skenaariolla että yhtäkkiä yks päivä ganjabix onkin laillista ja jossain on yleinen rekisteri josta näkee kaikki jotka polttelee. Ai stna miten mutrussa olis moni kukkahattunaama kun selviäis että se oma tytär, tk-lekuri ja prkl kaupan kassa ja taksikuskikin on "alan miehiä" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa? Itse en käytä, mutta
a) joillekin se auttaa terveysvaivoihin
b) kílttimiehet pysyvät lauhkeina ja
c) valtio saa tästä uuden monopolin nyt kun veikkausta tod. näk. seuraavaksi ajetaan alas.
Kaikki voittaa.
Kaikki voittaa.Jumala ei tule koskaan hyväksymään.
Sitäpä emme voi tietää. Rastafaristi esim perustelee yrtin käyttöä Raamatulla, jossa sanotaan Jumalan luoneen kaikki kasvit ihmisten käyttöön. Sehän on luomutuote, tai oli ainakin vielä 30v sitten kun ei ollut niin prosessoitua.
Itse en käytä, mutta tekopyhyyttä musta suosia alkoholia, joka tutkitustikin menee haitoissa reippaasti useimpien huumeiden ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa? Itse en käytä, mutta
a) joillekin se auttaa terveysvaivoihin
b) kílttimiehet pysyvät lauhkeina ja
c) valtio saa tästä uuden monopolin nyt kun veikkausta tod. näk. seuraavaksi ajetaan alas.
Kaikki voittaa.
Kaikki voittaa.Jumala ei tule koskaan hyväksymään.
Sitäpä emme voi tietää. Rastafaristi esim perustelee yrtin käyttöä Raamatulla, jossa sanotaan Jumalan luoneen kaikki kasvit ihmisten käyttöön. Sehän on luomutuote, tai oli ainakin vielä 30v sitten kun ei ollut niin prosessoitua.
Itse en käytä, mutta tekopyhyyttä musta suosia alkoholia, joka tutkitustikin menee haitoissa reippaasti useimpien huumeiden ohi.
Onhan meillä paljon muslimejakin ja heidän kotimaassaan kannabis on paljon hyväksyttävämpi tapa kuin alkoholi on.
Suomen lainsäädäntö tavallaan syrjii muiden kultuuria ja tapoja. On hyvin vaikeaa kotiuttaa tänne porukkaa, jos tuollaisesta rikkeestä lähtee opiskelumahdollisuudet tai työ alta.
Ajatelkaapa sitä miten syrjivä ja tavallaan rasistinen meidän kannabislainsäädäntö on ja Suomen pitäisi kuitenkin olla monikultuurinen ja länsimainen sivistynyt valtio, joka tunnustaa yksilönvapaudet.
Oli hälyyttävää kuulla että kokoomuskin kuulemma torppaa tuon kansalaisaloitteen, mutta vihreät sentään ilmeisesti on järjissään ja osaa ajatella asiaa monipuolisemmin.
Olin hyvin pettynyt lukiessani uutisista kokoomuksen kannan asiaan. Hyvin pettynyt.
Miten Suomi saa nyt työvoimaa jos tuollaisesta rikkeesta lähtee työ alta?
Nosto, aloituksen huumoriarvon vuoksi. Hyviä kommentteja.
Yllättyisitte, jos tietäisitte, kuinka moni polttelee. Maistuu niin hipeille kuin pukumiehillekin.
Rahat pois rikollisilta! Valtiontalous nousuun!