Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihonhoitorutiininne ja ikänne?

Vierailija
24.10.2019 |

Jaksatteko hoitaa ihoanne säännöllisesti? Millainen ihotyyppi sinulla on? Onko jotain luottotuotteita? Käytätkö seerumeita tms?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ryppyistä tyyppiä. Pesen meikit pois vedellä ja saippualla. En rasvaa kuin talvipakkupakkasilla

Vierailija
2/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron naamaani, koska se tuntuu kivalta. Joku öljy yleensä silloin käytössä. 

Pesen vedellä, joskus kaurahiutaleilla, välillä suolasaippuaa. Rasvaa joka päivä. Joskus illalla Retinolia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistan silmämeikin silmämeikinpoistoaineella, muuten pyyhin naaman vauvojen kosteuspyyhkeillä. Sen jälkeen hajusteeton väriaineeton mahdollisimman puhdas kosteusvoide. Ei muuta. 

Kasvovedet, kuorinnat, seerumit jätin jo 15 vuotta sitten. Turhaa kuluttavaa kemikaalikuormaa iholle. Näytän 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta. Nyt 48 vuotta. 

Tärkeintä on ruokkia soluja. Vitamiinit ja hivenaineet, ne pitää solut kunnossa.

Vierailija
4/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aamuin illoin kasvoille ja silmäalusille samaa halpiskosteusvoidetta. Illalla pesen meikit pois kasvoilta ja silmistä halpismisellivedellä. Siinäpä se.

Tärkeintä on suojata iho UV-säteiltä, kylmältä tuulelta ja pakkaselta. Ja pitää ilmankosteuttajaa talvella makuuhuoneessa. Iho pysyy hyvänä ja kosteutettuna, eikä tule ryppyjä. Vitamiinit ja hivenaineet hankitaan ruoasta, eikä purkista.

Mitään erityistä kallista kosmetiikkaa ei tarvita.

Vierailija
5/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoista pesen meikit pois vedellä iltaisin samalla kun käyn suihkussa. Aamulla laittaessani meikin laitan alle kosteusvoiteen jossa on samalla korkea aurinkosuoja - kasvojeni iho tekee herkästi pisamia jos en laita.

Muuta en tee. Näppylöitä ei ole ollut oikeastaan koskaan lukuunottamatta satunnaista yksittäistä hormoninäppylää.

Vierailija
6/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotyypistäni en tiedä, mutta puhdas, ei rasvainen, vaalea, luomia ja pisamiakin, rusketun kuitenkin, tosin palan herkästi. Pesen kasvoni aamuisin ja jos tuntuu siltä/olo hikinen tai muuten nihkeä. Mitään kuorintoja en tee. Ihan perusvoiteella rasvaan ihoa, etenkin talvella kasvoja ja käsiä. Aamuisin käytän silmänympärysvoidetta, sellaista vähän vihertävää, "häivyttää" tummia silmänalusia. En meikkaa juurikaan, käytän arkisin vedellä pestävää ripsaria lähinnä ja kulmiin joskus vähän väriä. Siinäpä se. Joskus, ehkä muutaman kerran vuodessa teen jonkun erityisemmän naamion. Ikää 26.

Vierailija
7/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimällä vedellä kanebon 38 ripsari pois. En todellakaan mitään rasvoja ja voit Rita käytä

Vierailija
8/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen naaman joka ilta käsisaippualla. Yleensä lähinnä leuan ja nenänpielet, minne saan usein finnejä. Jos käytän meikkiä (noin kerran viikossa), pyyhin ne pois kasvoille tarkoitetuilla kosteuspyyhkeillä ennen saippuapesua. Joskus talvella käytän kosteusvoidetta.

N34

Vierailija
9/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monivaiheinen iltarutiini

1.Pesu Lactacyd pesunesteellä

2.Ordinary retinoid 2%

3.Whamisa deep rich kasvovesi

4.HadaLabo hyaluronihappo

5.Innisfree Green Tea seerumi

6.Benton Snail Bee hoitoneste

7.Widmerin silmänympärysvoide ja yövoide

Aamulla vedellä huuhtelu ja kohdat 3-6, päälle päivävoide ja kesäisin aurinkosuoja. Ikä 40v. Normaali iho.

Vierailija
10/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, joten vesi ja saippua riittää puhdistukseen. Joskus laitan silmien ympärille vähän ryppyvoidetta, mutta aika harvoin tulee sitäkään käytettyä.

Olen 50v, ja minua on luultu jopa 10 vuotta nuoremmaksi kuin olen, mutta kerran myös 5 vuotta vanhemmaksi. Tästä olen tehnyt johtopäätöksen, että näytän aikalailla ikäiseltäni. Olen siitä ihan tyytyväinen, koska joskus, kun olin kolmekymppinen, minua luultiin teiniksi, eikä sitä aina kerrottu kovin kohteliaasti, joten uskon, että oikeasti luultiin.

Vierailija
11/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ihan vedellä ja saippualla aamuin illoin. Lopuksi pyyhin vielä kasvoveteen kostutetulla vanulapulla. Kosteusvoiteita käytän erittäin harvoin kasvoihin, en jaksa rasvaläträilyä eikä ole kuiva iho. Mitään seerumijuttuja en ole koskaan kokeillut. Käsiä rasvaan joskus talvisin kun töissä ajoittain kuivuvat hanskojen käytön ja jatkuvan pesemisen myötä, kesällä ei tartte.

Meikkaan vain erikoisempiin tilaisuuksiin, juhliin jne, hyvin harvoin arkena niin sillä en päätäni vaivaa. En ole koskaan meikannut säännöllisesti. Tai no, hormoniperäinen akne on mulla ajoittain paha vielä näin aikuisenakin, joten joskus laitan töihin huonompana ihopäivänä  bb-peitevoidetta (akneen on kokeiltu teini-iässä ties kuinka monta antibioottikuuria ja aknerasvoja mutta tuli aina takas, e-pillerit auttoi hetkeksi mutta niitä ei ole nyt pariin vuoteen ollut lasta yrittäessä + lapsettomuushoitojen tujut hormonikuuritkin tekee iholle välillä hallaa joten olen vähän luovuttanut taistelussa sitä vastaan). 

En vaan jaksa tän kummempaa. Ikää 28v. 

Vierailija
12/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin, että täällä tulis enemmän sellaisia vastauksia, että käytetään paljon erilaisia tuotteita. Olen miettinyt pitäiskö mun ryhdistäytyä tässä suhteessa, kun mun ihonhoito on vesipesu aamuisin, illalla kasvojenpesu pihdistusvaahdolla, meikinpoisto tarvittaessa ja illalla silmänympärysvoide. Lisäksi joskus saunan jälkeen kosteusvoidetta jos tuntuu, että iho kiristää. T. Ap 40v