Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen hammasharjakätkö

Vierailija
24.10.2019 |

Olen tosiaan seurustellut reilun vuoden verran aivan loistavan miehen kanssa. Hän on todella huomioiva, älykäs ja seurallinen tyyppi. Ollaan hieman puhuttu menneisyydestä ja tiedostan kyllä että hänellä on ollut aiempia suhteita enemmänkin, tämä täysin ok.
Nyt kun yhteenmuutto on käynyt ajankohtaiseksi olen alkanut pikku-hiljaa pitkin lokakuuta tuomaan tavaroitani miehen asuntoon ja tehnyt samalla niille tilaa kaapeista. Tänään sitten vuorossa oli vessa, jota aloin siivoamaan ja tekemään tilaa omille tavaroilleni. Kävin läpi pystykaappia jossa mies säilyttää pyyhkeitä jne. tavaraa ja niitä siirrellessä löysin oikeasti todella ison kasan hammasharjoja muovipussissa. Niissä kaikissa oli käytön merkkejä.
Noh, alkuun pidin tätä lähinnä outona kunnes mieleen muistui millainen herrasmies mieheni oli meidän tavatessa: hän tarjosi minulle hammasharjan käyttöön ensimmäisenä yhteisenä aamunamme hänen luonaan. Noita harjoja on kuitenkin valehtelematta yli 40 kpl. Kertokaa voiko kyse olla mistään muusta kun että nämä on joidenkin entisten naisten? Entäpä tuo niiden säilytys, mitä ihmettä

Kommentit (21)

21/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä niin helposti vetää aina johtopäätöksiä. Kerran sattui niin että yks neito kävi tämän kotiluolassa. Hän sitten simmut suurena katseli kun tällä oli yhdelle pöytätasolle unohtunut laboratorioputkien näköisiä juttuja.

Sattumalta satuin huomaamaan ja arvelin että pitää varmaankin omaehtoisesti paljastaa totuus😄

Olivat kullanhuuhdontaan liittyviä putkiloita joihin hiput laitetaan talteen🙂

Neito sanoi: Minä jo vähän mietinkin mitä ne ovat.

😆

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi