Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Whatsapp kysymys ja eksän pettäminen, apuja!

Vierailija
24.10.2019 |

Olen lapseni harrastusporukan whatsapp ryhmässä jossa on myös eksäni joka paljastui pettäjäksi, koko harrastusporukka (pieni kylä ) tietää asiasta. Joudun kuitenkin olemaan ryhmässä koska harrastuksen vetäjät tiedottavat siellä kaikesta. Eksäni on siitä veemäinen ihminen että on ryhmässä aktiivinen ja jakaa sinne kuvia mm nykyisestään, kenen kanssa siis pettivät vuosia! Nykyinen liittyy etäisesti harrastukseen. Tämä eksän toiminta ryhmässä ottaa mua päähän suunnattomasti enkä ole niin kypsä ihminen että voisin olla reagoimatta tunteellisesti kun eksä esittää ryhmässä kaikkien kaveria, sitä parasta tyyppiä jne (ja sitähän hän monien mielestä on! Hän oli vain olosuhteiden uhri kun rakastui toiseen avioliitossa ja meni kaksi vuotta asian kertomiseen ja eron ottamiseen. Kotona kyllä seksi kelpasi sen kahden vuoden ajan vielä.. nämä terveiset sille nykyiselle! Lisäksi eksä myös sai minut ostamaan omiin nimiini toisen auton osamaksulla hänelle, tämänkin sinä aikana kun oli jo sivusuhteessa ja ajelee autolla edelleen koska jos puran rahoituksen nyt, minulle jää velkaa jäljelle ym muuta taloudellista hyväksikäyttöä).

Joka tapauksessa, jos lähden nyt ryhmästä, minä vaikutan pikkumaiselta ihmiseltä joka ei pääse eteenpäin. Minulle aiheuttaa kuitenkin aiheetonta vetutusta ja suorastaan raivoa ja ahdistusta , kun joudun näkemään näitä eksäni kirjoituksia. Jos hän kirjoittaisi vain asioista, esim milloin on myyjäiset, kuka kuskaa milloin minnekin, se olisi eri asia. Mutta en vaan ole niin kypsä ihminen että kestän nämä ”sunnuntaiterveiset mirjukan kanssa täältä ja tuolta”. Siis en vaan kestä.

Eli, onko keinoa olla mukana jossain whatsapp ryhmässä mutta piilottaa ja estää vain yhden ihmisen kommenttien näkeminen?

Tärkeimmän infon saan kyllä näkemättä ko ihmisen viestejä.

Vai onko ainoa vaihtoehto erota whatsapp ryhmästä kokonaan? Ja pitäisikö olla vaan välittämättä siitä, että osa harrasteporukasta pitäisi minua katkerana pikkumaisena eksänä? Siis osa porukasta tietenkin pitää eksääni vaan maailman parhaana tyyppinä eivätkä ole tietoisia näistä asioista eivätkä varmaan uskoisi vaikka tietäisi.

Enkä välitä jos joku tunnistaa koska en vaan jaksa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/2 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan ? Yritin etsiä Googlella mutta löydän vaan englanninkielisiä ohjeita joista en tajua mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla