Onko kerrostalon kerhohuone yleensä ilmainen käyttää?
Jos tarvitsee esim. Kerran tai joka toinen viikkoa varata ryhmälle. Onko kenelläkään tietoa?
Kommentit (12)
Kerhohuone säännöt laatii talon asukkaat, joten kysy joltain vastaavalta joka tietää. Jos talossa on jokin toimikunta joka koostuu asukkaista he tietävät.
Kerhohuone on tarkoitettu vain asukkaiden käyttöön. Ovatko ryhmäsi jäsenet asukkaita?
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi helpompi ottaa selvää sieltä taloyhtiöstä? Varmaan vähän eri käytäntöjä kaikkialla.
Pääsen kysymään vasta huomenna, mutta ajattelin kysyä sitä ennen täältä, jos jollain ollut ilmainen.
Kyllä minä pidin aikoinaan erästä kurssia talon kerhohuoneessa ja sain luvan käyttää.
Nykyään asun eri kaupungissa ja meidän kerhohuonetta saa käyttää/ varata asukas jos hän tarvitsee tilan vaikka jonkin ryhmän kokoontumiseen. Jos keittävät kahvit tms niin omista tarpeista keittävät.
Vierailija kirjoitti:
Kerhohuone säännöt laatii talon asukkaat, joten kysy joltain vastaavalta joka tietää. Jos talossa on jokin toimikunta joka koostuu asukkaista he tietävät.
Oikeastaan talo yhtiön hallitus laatii ja yhtiö kokous hyväksyy.
Vierailija kirjoitti:
Kerhohuone on tarkoitettu vain asukkaiden käyttöön. Ovatko ryhmäsi jäsenet asukkaita?
Ai niin tuossa on tuo juttu, en ottanutkaan huomioon. Itse vain asun siellä. Jotkut kerhohuoneet voi varata muidenkin käyttöön, mutta silloin varmaan vuokramaksu?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä pidin aikoinaan erästä kurssia talon kerhohuoneessa ja sain luvan käyttää.
Nykyään asun eri kaupungissa ja meidän kerhohuonetta saa käyttää/ varata asukas jos hän tarvitsee tilan vaikka jonkin ryhmän kokoontumiseen. Jos keittävät kahvit tms niin omista tarpeista keittävät.
Oliko ilmaista käyttää teillä?
Riippuu taloyhtiöstä ja tilojen käytön määrästä sekä tarkoituksesta. Isännöitsijä tietää. Me emme.
Onhan se ilmainen mutta ongelmallista jos järjestät joka viikko toimintaa joka on suljettu asukkailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään asun eri kaupungissa ja meidän kerhohuonetta saa käyttää/ varata asukas jos hän tarvitsee tilan vaikka jonkin ryhmän kokoontumiseen. Jos keittävät kahvit tms niin omista tarpeista keittävät.Oliko ilmaista käyttää teillä?
Oli ilmaista.
Eikö olisi helpompi ottaa selvää sieltä taloyhtiöstä? Varmaan vähän eri käytäntöjä kaikkialla.