Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukahtamislääke kotiutettu, tänään menen aikaisin nukkumaan ja NUKUN!

Vierailija
24.10.2019 |

Sain lääkkeitä yhdeltä ystävältäni. Sen verran että viikonlopun yli selviän eli saan nukuttua.
Tässä mä voin aivan rauhassa katsella telkkarista ihan mitä vaan sattuu tukemaan, eikö mikään stressaa.
Iltauutisten jälkeen voin kävellä suorin pilvin makkariin ja tiedän että kohtapuoliin alan nukkumaan.
Ah onnea!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittee leäkettä oot sitte suanna?

Vierailija
2/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Kauniita unia😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et juo lämmintä maitoa ja syö juustoleipää ennen nukkumaan menoa? Lääkkeet ei varsinkaan omat eivät ole luonnollista unta.

Vierailija
4/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et juo lämmintä maitoa ja syö juustoleipää ennen nukkumaan menoa? Lääkkeet ei varsinkaan omat eivät ole luonnollista unta.

Äläpä huolehdi turhaan. Imovanea olen syönyt vuodesta 1989 alkaen. Että sanoisin että tunnen tuotteen.

Millään juustoleivillä ei kauas karkaavaa unta saavuta. Tsori mutta näin on.

Vierailija
5/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä huolehdi turhaan. Imovanea olen syönyt vuodesta 1989 alkaen. Että sanoisin että tunnen tuotteen.

Millään juustoleivillä ei kauas karkaavaa unta saavuta. Tsori mutta näin on.

Suosittelen ottamaan sekä imovanen että juustoleivän 😊

Vierailija
6/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ei varsinkaan omat eivät ole luonnollista unta.[/

Miten sulla tuo luetunymmärtöminen, onko omasta mielestäsi ihan tikissä??

Kyseessä on nukahtamislääke, EI unilääke. Näissä on ero. Kehoitan sinua viettämään pienen hetken asian parissa ja pohtimaan sitä. Mikäli aikaa on,niin ehkä jopa etsimään tietoa asiasta.

Kun nukahtamislääke pudottaa ihmisen uneen,niin kyllä se sitten yöunet on oikeaa unta. Lääkettä ottaa ihminen jonka on vaikea nukahtaa. Ei siis vaikea nukkua. Huomaatko eron? Toivottavasti.

Vierailija
7/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet ei varsinkaan omat eivät ole luonnollista unta.[/

Miten sulla tuo luetunymmärtöminen, onko omasta mielestäsi ihan tikissä??

Kyseessä on nukahtamislääke, EI unilääke. Näissä on ero. Kehoitan sinua viettämään pienen hetken asian parissa ja pohtimaan sitä. Mikäli aikaa on,niin ehkä jopa etsimään tietoa asiasta.

Kun nukahtamislääke pudottaa ihmisen uneen,niin kyllä se sitten yöunet on oikeaa unta. Lääkettä ottaa ihminen jonka on vaikea nukahtaa. Ei siis vaikea nukkua. Huomaatko eron? Toivottavasti.

12 h varoaika tsopiklonin ottamisesta autoiluun. Näinköhän se unikaan siinä välissä on "luonnollista" 🤣

Vierailija
8/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni on yksi ihmisen perustarpeista. Jokaiselle meistä voi elämän aikana tulla tilanteita että on turvauduttava järempiin keinoihin. Ei se kenestäkään tee huonompaa ihmistä jos unilääkkeisiin on tartuttava. Syödäänhän kipulääkkeitäkin koviin kipuihin, eikä kaikki silti ole nistejä. Kokeilkaapa itse olla vuoden nukkumatta....voin sanoa että hulluksi siinä tulee.

Juustoleivät ja lämmin maito on sama kun sanoisi masentuneelle että lähde kuule lenkille, kyllä se siitä. Elämä ei aina ole niin musta-valkoista.

Vierailija
9/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vaikuttaa unen laatuun? Jos sitä vertaa ahdistukseen unettomuudesta aivan sama minkälaatuista se uni on.  Ainakin minulla ihan mukavia unia ja muistan ne pitkälle aamuun - riittää minulle. Päivällä aivan pirteä olo ja jaksan ulkoilla sekä harrastaa, toisin kun ilman lääkettä.

Vierailija
10/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vaikuttaa unen laatuun? Jos sitä vertaa ahdistukseen unettomuudesta aivan sama minkälaatuista se uni on.  Ainakin minulla ihan mukavia unia ja muistan ne pitkälle aamuun - riittää minulle. Päivällä aivan pirteä olo ja jaksan ulkoilla sekä harrastaa, toisin kun ilman lääkettä.

Niinpä. Typerää jeesustella unen laadusta, jos tilanne on se, että ilman lääkettä ei ole mitään unta.

Vierailija
11/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän siitä saa kun kuka tahansa saa lisääntyä: aikuisia lapsia, jotka eivät ymmärrä miksi lääkkeisiin haetaan resepti omalta lääkäriltä eikä diilata niitä kavereille.

Vierailija
12/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nukahtamislääkkeet tekee sen,että nukun kolme tuntia ja taas mennään.

Vierailija
13/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pelkästään tieto siitä, että minulla jotain taatusti toimivaa tavaraa kotona, antaa rauhallisen olon ja saatan nukahtaa ihan omia aikojani.

Jos taas tiedän että esim huomenna on pitkä pöivä ja paljon tehtävää töissä, niin mitkään edes 8 melatoniinipilleriä ei vaikuta mihinkään! Menen klo 22 sänkyyn, lueskelen hetken ja vielä esim klo 1.57 olen täysin hereillä. Ja tunnen kropassani että tulen olemaan hereillä vielä klo 03.56. Sitten nukahdan mutta kello soi jo 06.30.

Että ihan oikeesti, se nukahtamiseen suunniteltu lääke helpottaa minin elämääni kovasti!

Vierailija
14/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä ei todellakaan kannata hakea kaverilta... käy lääkärissä, jos sinulla on kerran ongelma nukahtamisen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi