Miksi naispuoliset opiskelutoverit eivät tervehdi tai reagoi mitenkään?
Käydään usein syömässä paikassa, jossa käy silloin tällöin samalla vuosikurssilla olleita opiskelutovereita. Insinöörin hommista siis kyse. Miespuoliset morjenstavat reilusti ja vaihdetaan kuulumiset. Naispuoliset ei reagoi mitenkään. Ei ole kyse siitä, että muistaisivat. Varmasti muistavat. En tietääkseni ole ollut mitenkään ilkeä tai kusipäinen. Vai onko kyse nyt vain siitä, että pelkäävät kuollakseen, että luulen heidän olevan kiinnostuneita, jos reagoivat edes päätään kääntämällä?
Kommentit (8)
Et ollut naisten kanssa missään tekemisissä aiemminkaan, mutta miesten kanssa olit?
Vierailija kirjoitti:
Et ollut naisten kanssa missään tekemisissä aiemminkaan, mutta miesten kanssa olit?
Ryhmätöitä tehtiin kyllä. Parikin eri naispuolista tuli vastaan tuolla ruokapaikassa, yritin hakea tervehtimiskontaktia, eivät reagoineet mitenkään, joten luovutin. Pari miespuolista morjensti kyllä itse ensin.
Olet kai jotenkin uhkaava, joko älyllisesti tai seksuaalisesti. Naiset ovat kateellisia periaatteessa kaikesta.
Enpä osaa sanoa. Ehkä olet huomaamattasi tehnyt jotain heitä häirinnyttä, tai sitten kyseessä on muuten vaan epäsosiaaliset ja epäkohteliaat ihmiset, tai sitten viimeinen ehdotuksesi pitää paikkaansa. Itse olen ignoorannut muutamia ahdistavasti käyttäytyneitä ihmisiä. T. insinööriopiskelijanainen
Uskon että kyse on tuosta, tai sitten olet heille muuten vain ilmaa.