Ostin tutulle tuparilahjaksi "poika potalla" wc-kyltin (hänellä on poikalapsi)
https://www.maisart.net/tuote/wc-kyltti-poika-potalla-musta/
Tällaisen. Olimme aiemmin jutustelleet että taaperolla on vaikeuksia pottailun kanssa ja ajattelin että tuollainen symboli vaikka siihen potan yläpuolelle laitettuna innostaisi taaperoa pottahommiin. Sen sijaan että olisin saanut kiitosta, sainkin jälkikäteen viestin, että heillä ei tuollaista laiteta esille. On kuulemma ihan ok että poika pissaa istualtaan ja heillä ei edes saa pissata seisaaltaan. Tämä kyltti ilmeisesti oli hänen mielestään joku käsky minun puoleltani, että hänen poikansa pitäisi pissata seisten.
Joo, tiedän että ihan järjettömän kuuloinen teksti mutta pakko purkaa jonnekin ja kysyä, miten tuosta voi kukaan pahoittaa mielensä?
Kommentit (9)
Nykyään ihan kaikesta pahoitetaan mieli. Ei sen kummempaa.
0/5. Tänään on ollut ihan luokattoman huonoja provoja.
Provoaloitus, mutta haluan sanoa että älkää koskaan ostako lahjaksi mitään mikä on tarkoitus laittaa näkyville roikkumaan. Kaikilla ihmisillä on oma maku näissä.
Kuka haluaa vessan oveensa tuon kyltin 😂 ihan pottailutavoista riippumatta.
Ikävä sanoa, mutta lahjasi oli tosi tökerö, mauton.
En minäkään laittaisi tuollaista wc:n oveen mistään hinnasta. Karsea lahja!
Oisin enemmin vienyt tuparilahjaksi vaikka huonekasvin.
Mistä te löydätte tuttavapiiriinne näitä loukkaantujia, jotka kommentoivat saamiaan lahjoja noin?
Sitä minäkin, 0/5
En laittaisi esille, mutta en ole elämän päivänäni motkottanut kenenkään antamasta lahjasta, saati oikein ottanut yhteyttä päästäkseni räpättämään lahjasta jonka olen saanut.
Joku roti sentään. Ei ne kaikki lahjat mitään nappisuorituksia ole minullekaan olleet, ja varmasti olen itsekin hankkinut joskus jotain joka ei ole saajalle sitten kelvannut, mutta molemminpuoliset käytöstavat on aina löytyneet ja ketään ei ole nolattu moisella.
En ostaisi mitään virtsaamistauluja ikinä kenellekään