Miksei pojat kiinnostu musta?
Olen miettinyt, että miksei pojat kiinnostu musta vaan aina mun kavereista tai joistain muista... Tuntuu että kaikilla muilla oman ikäisilläni on aina ”juttua” jonkun kanssa olen siis 17. Mielestäni olen mukava, hauska ja positiivinen. Nauran paljon ja sellaista. Olen myös aika suorasanainen. Olen urheilullinen, ruskeat pitkät hiukset ei ole isot rinnat, mutta ihan hyvä kroppa kuitenkin. Ja joo tiedän että olen nuori ja paljon aikaa, mutta silti tunnen oloni joskus sellaiseksi etten vain kelpaa kellekkään ja se saa oloni yksinäiseksi, vaikka minulla kavereita onkin paljon.
Kommentit (16)
Jos vaan sitten olet ruma. Tai asenteesi on kamala. Ainakin tekstistä näkyy kamala epävarmuus itsestäsi.
Voi rakas lapsi, sinussa ei ole mitään vikaa. Et vain ole vielä tavannut sitä oikeaa.
Oletko liiankin suorasanainen ja paljon/kovaäänisesti naurava? Miehet tykkäävät jos on tiettyä naisellista varovaisuutta, ehkä olet liian "miehekäs" suorasanaisuudella jne.
Ainoa mikä tuli mieleen tuosta kuvailusta.
M31
Ole ihan rauhassa vaan! Ekan kommentin tapaiset kannattaa jättää huomiotta, KUKAAN ei ole puhki poljettu vaikka kuinka paljon panisi.
Mutta siis minä olin nuorena ihan kuin sinä, ja sanon että ajan kanssa helpottaa. Ehkä jo ensi vuonna, jos muutat vaikka toiseen kaupunkiin opiskelemaan. Siellä on helpompi päästää irti vanhoista rooleista (joka sulla on tämä yksinäisen tytön rooli) ja lähteä innolla tapaamaan uusia ihmisiä. Ja vaikka joku sanoo, että 17v nainen on kauneimmillaan, niin tämä oli ainakin omalla kohdalla täyttä puppua. Joistakin tulee joutsenia vasta reilusti aikuisina, ja silloin ei takuulla tarvitse olla yksin :) malta vain odottaa hetki.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaan sitten olet ruma. Tai asenteesi on kamala. Ainakin tekstistä näkyy kamala epävarmuus itsestäsi.
Tuonikäiset miehet ei naamasta välitä jos kroppa on hyvä ja urheilullinen.
Ehkä ongelma on siinä, ettet kiinnostu kaikista pojista. Jos olet yksi meistä jotka eivät kiinnostu kenestä tahansa, se kyllä näkyy ulospäin. Et kelpuuta ketä tahansa, ja se on ihan ok. Odottele rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko liiankin suorasanainen ja paljon/kovaäänisesti naurava? Miehet tykkäävät jos on tiettyä naisellista varovaisuutta, ehkä olet liian "miehekäs" suorasanaisuudella jne.
M31
Tässä toinen esimerkki kommentista mitä ei kannata kuunnella. Oikea henkilö kyllä tykkää kaikista piirteistäsi, ketään varten ei tarvitse muuttua. Ei varsinkaan miehiä miellyttääkseen. Sitä tulet katumaan kaikkein eniten aikuisena, jos yrität esittää jotakin mitä et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Tässä toinen esimerkki kommentista mitä ei kannata kuunnella. Oikea henkilö kyllä tykkää kaikista piirteistäsi, ketään varten ei tarvitse muuttua. Ei varsinkaan miehiä miellyttääkseen. Sitä tulet katumaan kaikkein eniten aikuisena, jos yrität esittää jotakin mitä et ole.
Tässä esimerkki kommentista joka ei vastaa aloittajan kysymykseen. Toki se "oikea" voi jostain löytyä 15v päästä, mutta aloittaja kysyi miksei miehet tällä hetkellä kiinnostu ja fakta on että monet miehet ei tykkää liian itsevarmoista/suorasanaisista naisista koska se on liian miehekäs piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Tässä esimerkki kommentista joka ei vastaa aloittajan kysymykseen. Toki se "oikea" voi jostain löytyä 15v päästä, mutta aloittaja kysyi miksei miehet tällä hetkellä kiinnostu ja fakta on että monet miehet ei tykkää liian itsevarmoista/suorasanaisista naisista koska se on liian miehekäs piirre.
Ap:n ikäiset "miehet" on vielä ihan keskenkasvuisia kakaroita. Vanhemmilla miehillä ei ole vastaavia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Voi olla, mutta kommentin tarkoitus oli suojella ap:ta tuommoiselta paskalta, että itseään pitäisi muuttaa jotenkin jotta miehet kiinnostuisivat. Ei tarvitse. Normaalia miestä ei haittaa itsevarmuus ja suorasanaisuus, päinvastoin. Selkärangatonta miestä saattaa nuo piirteet pelottaakin, mutta eihän ap sellaista miestä halua.
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan pituus ja paino.
Ap sanoi, että hyvä kroppa. Se riittänee.
Miksi pitäisi tykätä? Tuossa iässä pojat ovat täydellisiä idiootteja ja monta ongelmaa välttää kun kiertää ne mahdollisimman kaukaa. Seurustella sun muuta ennättää varsin mainiosti myöhemminkin. Parhaiten samanhenkisiä seuraa löytää sitten sieltä oikeasta opiskelupaikasta, jonne se rupusakki ei pääse.
Nainen, urheilullinen ja hyvä kroppa? Ole rauhassa, sinulla ei ole ongelmaa. Aika hoitaa tämän kyllä.
Hommaa kissa tai pari.