Miksi Siilinjärvi on aina otsikoissa? Tänäänkin siellä jahdattiin sekopäätä.
Kuitenkin se on pikkupaikka keskellä ei mitään. Silti lööpeissä jatkuvasti.
Mistä tämä johtuu? Ei ole pelkkää harhaa, googlen perusteella uutisointia on paljon.
Kommentit (14)
Savolaiset on umpihulluja, joka ikinen.
Koska se on kuin Kuopion Kerava/Hyvinkää/Riihimäki. Jos on itse Kuopiossakin jäljellä enimmäkseen enää ne nuoret jotka eivät etelään pääse, niin entäs sitten tuolla?!!
Moottoritie ja sinne muistaakseni napsahti monta kymmentä miljonääriä. Kyllä rahoille reikiä löytyy ja nuoria naisia on mukava rynkyttää kun esittelee muutamia seteleitä. Peräreikäänkin saa naida vaikka sattuisi. Naiset on kaikkialla maailmassa ihan samanlaisia.
Semmosta se meidän idyllinen maaseutumme on. Sarjahukuttajakin oli jostain Joensuun liepeiltä pikkupaikasta. Pysähdy vaikka hetkeksi huoltikselle niin pian on joku kylähullu paikallinen Leatherface tölläämässä että kuka tunkeilija tänne uskalsi tulla.
Miksi kukaan, joka voi valita asuinpaikkansa itse, asuisi siellä tai vastaavissa paikoissa?
Asuin 20 vuotta siellä. Ihan riittävästi oli.
Oliko tämä se paikka jossa paikalliset soittivat poliisille kun joku turkua tai poria puhuva remonttimies/myyntimies oli liikkunut kylillä?
Porilaisen lihakauppiaan outo korostus sai savolaiset soittelemaan poliisille
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2e7c0721-c42f-4977-89bc-13433eaa1fb5
Helsinkiläiset muuttivat joukolla sinne :D Oli joku buumi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan, joka voi valita asuinpaikkansa itse, asuisi siellä tai vastaavissa paikoissa?
Missä sitä sitten pitäisi asua? Kaikki ei halua etelän suuriin kaupunkeihin eikä se siilinjärvikään pienin kylä ole kun väkeä kuitenkin +21k ja kasvaa.
siis se paikka josa junan ikkunasta näkkyy joku iso valkoinen liekkö materiavuori taitaa pölistä paljo
🤯
tavallinen_tarja kirjoitti:
siis se paikka josa junan ikkunasta näkkyy joku iso valkoinen liekkö materiavuori taitaa pölistä paljo
🤯
Se on kuulkees nii jotta Siilinjärvellä on ollu elämätä jo 10 000 vuotta sitte. Löötynnä pyttyvä jos toestae. Hullukshan siitä aspestikeramiikasta on tullunnakkii, vaekka varmaa kemiroon viittoot.
Pas ka kylä, hul lu ja täynnä!
Kaupassa se ko päät ahdist elee ja kyylää.
Naapurit juoruaa ja katsoo nenänvartta pitkin (kun itse muka ovat niin hienoja)
Rakennukset homeessa kylällä jne, terveyskeskus huono, hoitajista osa todella ilkeitä asiakkaille...
Muutin pois. En suosittele kenellekään muuttoa sinne!