Miehen olemus jotenkin naismainen
Olen tavannut kivan miehen, itse asiassa jopa vähän ihastunut. Mulla on hyvä tunne hänestä.
Mies on ihan rankastikin arvioiden hyvännäköinen, mutta ei miehekäs. Sellainen nätti poika, vaikka ihan aikuisen iässä. Joskus parikymppisenä olisi lähtenyt jalat alta, mutta aikuisena poikamaisuus jotenkin hämää. Miehen tavassa olla on myös jotain feminiinistä ja äänikään ei ole matala. Hän on kuitenkin ihan hetero. Ja oikeasti mukavan tuntuinen ihminen.
Millaiset ajatukset muilla naisilla, voisitteko seurustella miehen kanssa joka ei ole ihan niin maskuliininen kuin toivoisitte? Häiritseekö asia todennäköisesti enemmän jatkossa vai painuuko taka-alalle, jos rakastun.
Kommentit (14)
Kyllä voisin. Arvostan miehessä ennenkaikkea mukavaa luonnetta ja sitä että kohtelee toisia hyvin, sitä että hänen kanssaan viihtyy.
Vaikutat pilkunviilaajalta Ap.
Avaus on provo, mutta vastaan silti, että mikä tahansa asia, mikä häiritsee alussa, tulee häiritsemään jatkossa vielä enemmän. Jos heti alkuihastuksessa - tai pikemmin sokean ihastumisen sijaan - jokin häiritsee, niin ei kannata jatkaa.
Mulle tietynlainen feminiinisyys miehessä on nimenomaan se juttu - kunhan se yhdistyy älyyn, sivistykseen ja ystävällisyyteen. Lihaskimput ja makkaransyöjät ovat luotaantyöntäviä. Enkä ole itse mikään miesnainen vaan hyvinkin naisellinen nainen.
Ei ole provo. Ja kyllä uskon miehen olevan täysin hetero. Olen jotenkin nirso ja tsekkaan kaiken ja kuuntelen tuntemuksiani tarkkaan uuden ihmisen kanssa. En tiedä onko sellaista miestä olemassakaan, jonka kanssa vaan ihastuisin sokeasti. Vähän epäilen ja jos on niin sen tason alfoja, etten tuskin olisin ainoa nainen enää jossain vaiheessa. Sellaiseen tilanteeseen en halua.
-ap
Mieti hetki että onko mies ihan oikeasti feniniininen vai onko hänessä vain ominaisuuksia jotka sinä syystä tai toisesta näet feminiinisenä? Näet siis siksi että ne eivät täysin vastaa kuvaasi maskuliinisuudesta. Se että joku ei ole maskuliinista, ei kuitenkaan tee siitä suoraan feminiinistä. On myös paljon ihan neutraaleja piirteitä.
Esim. jos miehellä ei ole kauhean matala ääni, se ei ole maskuliinista mutta harvoin myöskään erityisen feminiinistä jos se ääni ei nyt ole ihan poikkeuksellisen korkea. Puhut myös "poikamaisuudesta". Sekään ei ole kyllä feminiininsyyttä vaan kehittymässä olevaa miehisyyttä.
Ei ole helppoa niillä kauniilla miehillä jotka eivät solahda siihen ukkoutuneeseen muottiin. Minkäs sitä huippugeeneilleen voi :o
Vierailija kirjoitti:
Mieti hetki että onko mies ihan oikeasti feniniininen vai onko hänessä vain ominaisuuksia jotka sinä syystä tai toisesta näet feminiinisenä? Näet siis siksi että ne eivät täysin vastaa kuvaasi maskuliinisuudesta. Se että joku ei ole maskuliinista, ei kuitenkaan tee siitä suoraan feminiinistä. On myös paljon ihan neutraaleja piirteitä.
Esim. jos miehellä ei ole kauhean matala ääni, se ei ole maskuliinista mutta harvoin myöskään erityisen feminiinistä jos se ääni ei nyt ole ihan poikkeuksellisen korkea. Puhut myös "poikamaisuudesta". Sekään ei ole kyllä feminiininsyyttä vaan kehittymässä olevaa miehisyyttä.
Onko sillä loppujen lopuksi väliä, onko mies feminiininen objektiivisesti vai aloittajan näkökulmasta? Jos hän pitää miestä epäviehättävänä, niin ei siinä objektiiviset pohdinnat auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä loppujen lopuksi väliä, onko mies feminiininen objektiivisesti vai aloittajan näkökulmasta? Jos hän pitää miestä epäviehättävänä, niin ei siinä objektiiviset pohdinnat auta.
No se vaikuttaa siihen miten muut asian näkevät (sitähän tässä kysyi). En ole varma näkisinkö itse tuon miehen feminiinisenä vai kentien vain positiivisesti poikamaisena. Siksi kyselin että mikä se hänen käsityksensä feminiinisyydestä on. Onko feminiinistä kaikki joka ei ole ihan erityisesti maskuliinista?
Olemme olleet naimisissa kuusi vuotta, mieheni on aivan ihana. Naismainen kyllä, mutta olen bi. Paras vaihtoehto minulle on juuri tämä mies. Tuoksuu hyvältä ja pukeutuu hyvin. Meikkaa näppylät piiloon ym. Erittäin edustuskelpoinen. Lapsia emme halua.
Vierailija kirjoitti:
Kuluttaako se paljon soijatuotteita ja äänestääkö se vihreitä?
Kyllä vaan ja nimikin on Pekka.
En oikein saa selvää mikä henkilö hän on .
Sieltä sitä ahdasta muottia miehelle. Mä olen ikäistäni nuoremman näköinen ns Leonardo Gabrimainen, mutta silti maskuliininen ja lihaksikas. Kasvoni ovat vain nuoren näköiset. Isot silmät myös pitkillä ripsillä. Hyvä leuka jonka päälle en kasvata koskaan karvoja. Paksut hiukset. Ääni ei ole matalin. Mulla on myös 18-19cm kulli.
Miksi tuo miehesi ei olisi hetero?