Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan työpaikallasi syödään lounasta?

Vierailija
24.10.2019 |

Sain työn ja uusi työ alkaa viikon päästä. Lounasaika ja sen kesto tuottavat jo nyt ongelmia. (Uusi pomo vei syömään uuden työn kunniaksi). Olen paluumuuttaja ja asunut monta vuotta ulkomailla työskennellen ja edellisissä työpaikoissa lounasaika oli aina klo 13-14 eli tunnin ja Suomessa jo klo 11 ja lounas pitäisi nyt syödä puolessa tunnissa!

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukuva työaika, syön 11-13 välisenä aikana. Nälkä on jo klo 11, mutta aina ei ehdi. Pähkinät siirtää hyvin nälkää siihen asti, kun pääsee lounaalle. Suosin puffetpaikkoja, joissa on hyvä salaattipöytä.

Pähkinät ja kahvit pas kattaa. Miten voit tehdä töitä kun pitää ravata vessassa? Meillä on ruokatauko 10.30-12.00 ja se on hyvä aika syödä. -Ohis

Ihmisiä on erilaisia.

Jos ei suoli toimi kahvilla ja pähkinöillä niin jo on pahat ongelmat. -Ohis

Vierailija
22/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounastauko on kello 12-13 eli tunnin ja kaikilla samaan aikaan. On myös ns. omaa aikaa eli palkatonta.

En asu Suomessa.

Missä maassa asut? Mihin aikaan sinä ja te kaikki muut syötte aamiaisen? Olen tottunut syömään aamiaisen klo 8-9 välillä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme ruokatauolle kello 12. Kesto puoli tuntia ja se on omaa aikaa.

Yhdessä työpaikassa ruokatauko oli 9.30. Se oli vähän turhan aikaisin.

Vierailija
24/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lounastauko on kello 12-13 eli tunnin ja kaikilla samaan aikaan. On myös ns. omaa aikaa eli palkatonta.

En asu Suomessa.

Missä maassa asut? Mihin aikaan sinä ja te kaikki muut syötte aamiaisen? Olen tottunut syömään aamiaisen klo 8-9 välillä. Ap

Ensimmäinen aamupala täällä syödään ennen töihinmenoa, eli noin 6:30-7:15 (itse en pysty tuohon aikaan vielä syömään) ja toinen aamupala aamukahvitauon yhteydessä noin 9:30. Asun Ruotsissa.

Vierailija
25/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En asu Suomessa.

Mina syon aamiaisen klo 06.45, ja menen kahdeksaksi toihin. 

Monelta oikein aloitat tyot, jos syot aamiaisenkin vasta noin myohaan? 

Vierailija
26/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-14.30, minimi lounastauko on 30 min. 

Vierailija
27/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.30

Vierailija
28/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En asu Suomessa.

Olen eri, mutta herään aamulla kuudelta ja syön päivän ensimmäisen aterian vasta lounaalla klo 13. 

Ei vaan pysty syömään heti aamulla. 

Vierailija
29/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukuva työaika, syön 11-13 välisenä aikana. Nälkä on jo klo 11, mutta aina ei ehdi. Pähkinät siirtää hyvin nälkää siihen asti, kun pääsee lounaalle. Suosin puffetpaikkoja, joissa on hyvä salaattipöytä.

Pähkinät ja kahvit pas kattaa. Miten voit tehdä töitä kun pitää ravata vessassa? Meillä on ruokatauko 10.30-12.00 ja se on hyvä aika syödä. -Ohis

Paskon kotona aamulla. Outo kommentti.

Vierailija
30/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Suomessa syödään lounasta noin aikaisin? Mä asun Ranskassa, eikä täällä tulisi kenelläkään mieleenkään mennä lounaalle ennen puoltapäivää, useimmiten mennään yhdeltä.

Vierailija
31/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset menee syömään 11.30, loput 12.00. Puoli tuntia siis Ei voida olla kaikki tauolla samaan aikaan, eikä kaikki mahduttaisikaan yhtaikaa taukotilaan.

Vierailija
32/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Suomessa syödään lounasta noin aikaisin? Mä asun Ranskassa, eikä täällä tulisi kenelläkään mieleenkään mennä lounaalle ennen puoltapäivää, useimmiten mennään yhdeltä.

Varmaan riippuu vähän, moneltako menee töihin. Menen joskus kuuteen töihin, ja silloin nälkä (en syö aamiaista) alkaa tulla klo 11 aikaan. Jos menen yhdeksäksi töihin, lounaskin on aikaisintaan klo 13, usein menee lähemmäs kahta tai puoli kolmea. 

Vierailija
33/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Ranskassa syödään lounasta noin myöhään?

Vierailija
34/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En asu Suomessa.

Ulkomailla työt alkoivat klo 9-10 aikaan ja lounastauko oli klo 13-14. Pidin kovasti, että ei ollut kiire syödä lounasta ja ehti myös levätä. Ap

Vierailija
35/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat lähtee syömään 10.40, viimeiset syö klo 13:n jälkeen. Itse ajoitan syömiseni muiden menojen väliin, suurin osa lounastauoistani on varmaan 11.30-12.30 välillä.

Vierailija
36/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En asu Suomessa.

Ulkomailla työt alkoivat klo 9-10 aikaan ja lounastauko oli klo 13-14. Pidin kovasti, että ei ollut kiire syödä lounasta ja ehti myös levätä. Ap

Joo mutta siis monelta aloitat nyt tyot siina paikassa, jossa lounas on klo 11? 

Koska jos vaikka klo 8, niin klo 8-11 on ihan sama aika kuin klo 10-13. 

Ja jos nyt aloitat klo 8, sun taytyy varmaan syoda aamiainen myos aikaisemmin. 

Eli ei toi sinansa ole iso ero, klo 11 vaan kuulostaa tosi aikaiselta. :) Etkohan totu. 

Vierailija
37/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suomalainen, mutta kyllä se on aikaista syödä lounasta ennen puoltapäivää. Mielestäni lounasaika on klo 12 alkaen. 

Vierailija
38/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat lähtee syömään 10.40, viimeiset syö klo 13:n jälkeen. Itse ajoitan syömiseni muiden menojen väliin, suurin osa lounastauoistani on varmaan 11.30-12.30 välillä.

Siis ihan oikeastiko joku syö lounaan jo klo 10:40? Herään aamu kuudelta ja syön aamiaisen vasta klo 9:00 työpaikalla kahvitauolla ja lounaan syön vasta klo 13:00. 

Vierailija
39/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suomalainen, mutta kyllä se on aikaista syödä lounasta ennen puoltapäivää. Mielestäni lounasaika on klo 12 alkaen. 

Minä olen klo 11 ollut jo kuusi tuntia töissä, ihan normaali aika siis lounaalle.

Vierailija
40/67 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yleensä aikaisin eli juurikin 10.30 tai viimeistään 11 maissa. Syön aamupalan vähän ennen 7 eli tossa kohtaa tulee nälkä.