Omia vanhempia lyhyempi
Kieltämättä ketutti aikalailla kun nuorena halusin kauniit kasvot omaavana ehkä missiksi tai malliksi mutta pituutta siunaantui se 165cm. Äitini on 175cm ja isäni 186cm joten ihan helposti minusta olisi voinut äitini mittainen tai muutaman sentin pidempi.
Sisaruksia ei ole joten en ole voinut verrata mihinkään enkä oikeastaan saanut selitystä miksi jäin tämän mittaiseksi. Aina vaan tuntui niin oudolta kävellä vanhempieni kanssa niinkuin oma kasvu olisi pysähtynyt....
Kommentit (7)
Olen vielä muuttanut pohjanmaalle jossa naiset on kaikki hyvin pitkiä, itse sitten tunnen oloni lyhytkasvuiseksi.... AP
Minä jotenkin odotin että lapset kasvavat pidemmäksi. Vanhemmat kun molemmat 175, mutta lapset jäivät sitten alle sen 165, nuorempi kasvoi kyllä yli isosisaruksen.
Mutta onhan noita pienikokoisia molempien suvussa paljon, minä taidan olla se pitkä mutanttihirviö.
Mutta mitäpä tuosta, on kai tästä pitkänä naisena olosta ollut jotain ei niin kivoja seurauksiakin.
Tässä vielä surullisempi tapaus. Tunnen perheen, jossa on pikkuinen äiti ja hongankolistaja isä. Saivat kaksi tyttöä ja pojan. Tytöt kasvoivat pitkiksi, toinen on ihan mallin mitoissa. Poika jäi max 170 senttiseksi.
Olen lyhyempi kuin vanhempani ja veljeni. Äiti 178, isä 188, veli 199 ja minä 168 cm. Isäni äiti ja sisaret ovat 160-165 pitkiä, joten sieltä kai se syy löytyy. Olen muutenkin keholtani ja kasvoiltani kuin samasta muotista isoäitini ja tätieni kanssa..
Mä oon 160cm, äitiäni 10cm lyhyempi ja isää reilu 20cm. Oma tyttö taitaa kyllä kasvaa kohisten mun ohi..
Can't relate. Itse olen aina ollut perheemme kirahvi, ei sekään mikään siunaus ole.