Mitä muille tavallista et ole koskaan tehnyt (peukutusketju)
Kommentit (94)
En ole koskaan ollut lentokoneessa, ikää jo yli 40.
En ole koskaan käyttänyt mitään koruja. (olen nainen)
Ajanut moottoripyörää, vaikka mulla on moottoripyöräkortti.
vetänyt autolla peräkärryä, vaikka mulla on ajokortissa "pikku E".
En ole koskaan käynyt autokoulua. Ajokortti on Suomesta ja Kaliforniasta.
En ole koskaan hypännyt benj-hyppyä.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun mahdollinen kiinostavuus tulee minulle kulttuurieroista.
Olen syntynyt Helsingin kantakaupunkiin ja edelleen siellä elän. Muuallakin olen asunut, mutta kaupungin keskustoja (esim. Berliini) nekin ovat.
Eli minusta on outoa, että joku ottaa esiin jonkin ruohonleikkuun. Tai renkaiden vaihdon? Meillä se menee huollossa ja käsittääkseni muillakin? Eli aivan tavanomaisia asioita, mitä suuri osa ihmisistä ei ole tehnyt.
Ja monia muita juttuja täältä.
Jos asuisin syntymäkaupungissani, kirjoittaisin "täällä" enkä siellä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan hypännyt benj-hyppyä.
Joo, tulin vaan pilaamaan ketjun, mutta uskon että suurin osa ihmisistä ei ole koskaan hypännyt benj-hyppyä, saati pidä sitä tavallisena asiana
En ole koskaan eronnut. Siis en avioliitosta, avoliitosta tai mistään muustakaan parisuhteesta. Minulla ei ole siis yhtään "exää". Olen 4-kymppinen nainen, naimisissa, en uskovainen.
En ole koskaan käynyt hierojalla, kosmetologilla tai kuntosalilla, kylpylässä, sirkuksessa tai festareilla. Enkä mene!
Voitaisiinko tähän tarkentaa niin, että jokainen mainitsee vaan yhden asian per viesti, että on helpompi peukuttaa
En ole käyttänyt mitään treffi/seuranhakupalveluita/sovelluksia.
En ole koskaan pyllistänyt Suomeen päin naama Mekkaan päin.
En ole koskaan käynyt festareilla
Vierailija kirjoitti:
Ollut lentokoneessa 60 vuoteen ja tuskin tulen olemaankaan.
Miksi tätä alapeukutettiin? Ilmastonmuutoksen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä vaan minulla on lentopelko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut lentokoneessa 60 vuoteen ja tuskin tulen olemaankaan.
Miksi tätä alapeukutettiin? Ilmastonmuutoksen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä vaan minulla on lentopelko.
Huoh. Koska tää on peukutusketju, ne jotka ovat lentäneet alapeukuttavat.
En ole koskaan juonut kahvia. Maistanut joskus (13-14?) vuotiaana puoli teelusikallista ja se siitä. Ei kiitos minulle ikinä. Olen kohta nelikymppinen.