Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä muille tavallista et ole koskaan tehnyt (peukutusketju)

Vierailija
24.10.2019 |

Aloitan

Leikannut nurmikkoa

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan syönyt raakaa kalaa.

Vierailija
42/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan laittanut sisälleni tamponia, kuukuppia tai mitään seksilelua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonut putousta/possea/big brotheria tai muuta wt-kuraa

Vierailija
44/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko täällä nyt peukutus siten, että peukku ylös = en ole tehnyt, vai juuri päinvastoin?

Vierailija
45/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun mahdollinen kiinostavuus tulee minulle kulttuurieroista. 

Olen syntynyt Helsingin kantakaupunkiin ja edelleen siellä elän. Muuallakin olen asunut, mutta kaupungin keskustoja (esim. Berliini) nekin ovat. 

Eli minusta on outoa, että joku ottaa esiin jonkin ruohonleikkuun. Tai renkaiden vaihdon? Meillä se menee huollossa ja käsittääkseni muillakin? Eli aivan tavanomaisia asioita, mitä suuri osa ihmisistä ei ole tehnyt. 

Ja monia muita juttuja täältä. 

Vierailija
46/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko täällä nyt peukutus siten, että peukku ylös = en ole tehnyt, vai juuri päinvastoin?

Väite: En ole koskaan kiivennyt puuhun.

Jos sinäkään et ole koskaan kiivennyt puuhun, painat peukun ylös. Jos taas olet kiivennyt puuhun, peukku alas. Näin ne ainakin aikaisemmissa peukutusketjuissa on menneet.

Vierailija
47/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt antibioottikuuria.

Vierailija
48/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt Helsingin kantakaupunkiin ja edelleen siellä elän. Muuallakin olen asunut, mutta kaupungin keskustoja (esim. Berliini) nekin ovat. 

Eli minusta on outoa, että joku ottaa esiin jonkin ruohonleikkuun. Tai renkaiden vaihdon? Meillä se menee huollossa ja käsittääkseni muillakin? Eli aivan tavanomaisia asioita, mitä suuri osa ihmisistä ei ole tehnyt. 

No ehkä aika monella ihmisellä on jotain kosketuspintaa siihen, miten toisin asuvat ihmiset toimivat, eikä ole eletty ihan pelkästään siinä omassa kuplassa. Helsingissäkin on omakoti- ja rivitaloja, joissa on nurmikkoa, ja monet helsinkiläiset vaihtavat itse renkaansa.

Vierailija
49/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut tarvetta matkustaa ulkomaille. Kotona on paras. 

Vierailija
50/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lasketellut.

Vierailija
51/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajanut autoa.

Vierailija
52/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistanut Applen tuotteita. Ihan vaan siksi, etten ole aivoton massalammas joka maksaa paskasta. 

Vierailija
53/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistanut Applen tuotteita. Ihan vaan siksi, etten ole aivoton massalammas joka maksaa paskasta. 

Ihan mielenkiinnosta, osaisitko selittää, miten Applen tuotteet ovat paskoja? Mulla on ollut kaksi Applen läppäriä. Ensimmäisen ostin vuonna 2006, ja se meni rikki tänä vuonna (toki sitä ei enää juuri käytetty, mutta tietyissä tehtävissä se oli käytössä viime viikkoon asti) ja toisen (tämän, jolla kirjoitan) vuonna 2013. Ovat toimineet moitteettomasti. Edellisen vaihdon tein siksi, että en viitsinyt enää uusia akkua tuohon vanhaan.

Vierailija
54/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes harkinnut oman lapsen hankkimista. Olen 45v nainen.

Vierailija
55/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole passia, ei ole koskaan ollutkaan.

Miten olet voinut elää ilman passia? Et ole koskaan matkustanut? Onko sinulla mitään henkkareita?

Minulla on kuvallinen henkilökortti. Olen matkustanut vain Ruotsissa ja Norjassa. Olen monikemikaliallerginen (homekoulun vuoksi), enkä voi matkustaa enää minnekään, edes Suomessa.

Onpa kurjaa, mutta kiitos vastauksesta. En tiennyt, että kuvallinen henkilökortti voi olla ensisijainen henkkari ennen passia.

Vierailija
56/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan syönyt jugurttia.

Vierailija
57/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut Salattuja elämiä.

Vierailija
58/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä aika monella ihmisellä on jotain kosketuspintaa siihen, miten toisin asuvat ihmiset toimivat, eikä ole eletty ihan pelkästään siinä omassa kuplassa. Helsingissäkin on omakoti- ja rivitaloja, joissa on nurmikkoa, ja monet helsinkiläiset vaihtavat itse renkaansa.

No eikö mene juuri toisinpäin? 

Kuplassahan juuri ne ovat, jotka kuvittelevat, että tavallista tekemistä on ruohonleikkuu ja renkaiden vaihto? 

Ja esittävät sen epätavallisena täällä: en ole koskaan tehnyt. 

Tiedostan, että se on eri elämänmuodossa aivan tavallista enkä tulisi tänne sanomaan sitä erikoisena. En vain itse ole tehnyt ja se ei tee siitä epätavallista. 

Vierailija
59/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nauttinut musiikista, en minkäänlaisesta!

Vierailija
60/94 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan teininä fanittanut mitään bändiä/artistia/kuuluisuutta.