Ahh. Nukuin melkein 11h. Harvinaista onnea.
Täydellinen hiljaisuus ympärillä, ei mitään meteliä. Nukuin selvästä päästä melkein 11h. Kerran kävin muistaakseni vessassa.
Vasta maanantaina töihin seuraavan kerran.
Jospa keityöus kahvit nyt ja sitte vaikka kävelylle ulos.
Kommentit (8)
Ihanaa. Itse en kyllä voisi nukkua noin kauan, vaikka saankin. Olo on ihan tokkurainen, jos nukun noin pitkät unet.
Itse heittäydyn mieheksi ja alan pelaamaan pelejä kunnes seuraava työputki alkaa tiistaina. Juuri ostin Witcher 3:n steamista.
Mitä tarkoittaa "nukuin selvästä päästä"?
Liian lyhyt ja pitkä uni ennustaa ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "nukuin selvästä päästä"?
Ymmärrän tämän niin että henkilö nukkumaan mennessään ollut selvin päin, eli ei ole nauttinut alkoholia.Hänen veren alkoholipitoisuus on ollut nolla nukkumaan mennessä ja se on pysynyt nollassa koko nukkumisen ajan.
En osaa tätä paremmin selittää. Näin luulen että asia on ollut. Joku viisaampi voi avata asiaa paremmin.
Rakastan mökillä oloa! Ilma on täällä saaristossa ihana! Ja tämä hiljaisuus, tätä ei joku newyorkin hienostorouva ei saa rahallakaan.
Vähän voisin haravoida, lakaista keittiön lattialta roskat kun laitoin tulet uuniin.
Kaupalle on tunnin kävely, jos tekis sen. Takaisinkin pitäisi jaksaa, joten lyhennän lenkkiä.
Ruoka on valmiina, ja päivän hommat vaan pientä puuhastelua.
Oikein tunnen, miten stressi ja paineet valuu pois.
Otin 3 cl konjakin eilen ja nukuin kuin nukuinkin, paljon... ehkä 8 h.
Hammaslääkärikärsimykset jumittivat tän eukon niin, että päivä nr 2 operaation jlkeen + iltakonjakki vielä tarvittiin.
Ei tuo konjak kyllä aina auta nukkumiseen. Mutta niskahartia oli kyllä päässyt pahaksi jännitäessä, niin ehkä sitä kautta rentoutti.
Vela-elämä on parasta.