Nainen vei hehkuvat hiilet parvekkeelle ja talo paloi
Mikähän on ollut ajatuksen juoksu ja logiikka tuossa tapauksessa.
Nainen oli ottanut takasta hehkuvat hiilet astiaan vienyt ne parvekkeelle ja lähtenyt töihin, talo paloi melko pahoin.
En nyt ihan heti keksi vastausta.
Kommentit (27)
Tuon takia tuhkalle on oltava kannellinen metalliastia.
Tuhkassa on pitkään hehkuvia hiiliä ja ulkona tuuli pöllyttää kevyttä tuhkaa paljastaen kekäleet ja lietsoen niihin lisää hehkua.
Usein pakkasilka iltamyöhään leivinuunia lämmittäessä käy niin, että uni voittaa ennen kuin hiillos sammuu.
Laitan silloin pellin melkein kiinni ja menen nukkumaan
Nytkö se talo paloi lopulta maan tasalle, vai onko kyseessä joku toinen rintamamiestalo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs juttu tämä on? Arvioinut väärin paloajan, ei halunnut jättää takkaa "päälle" kun lähtee töihin, ajatellut että sammuvat ulkona? Typerää tietysti, ja syy voi olla muukin, tämä nyt vaan tuli ekana mieleen.
Olis vaan jättänyt pellin auki ja antanut mennä lämmön harakoille.
Tuohan se on monen mielestä suurin kuviteltavissa oleva synti, jos lämpö karkaa ulos. "Heti ovi kiinni, lämpö karkaa!" :D
vanhempi nainen jota turha mennä kenenkään neuvomaan koska kyllä hän tietää miten toimitaan ja aina on toimittu ?
Mä en ole ikinä keksinyt yhtäkään syytä, miksi tuhkat pitäisi ottaa ulos kuumana? MIKSI???
Mulla on muovinen tuhka-astia saunassa kiukaan vieressä, mutta laitan tuhkat siihen vasta sitten, kun olen seuraavan kerran sytyttämässä saunaa, jolloin ne ovat jo kylmiä. En keksi ainoatakaan syytä kuuman tuhkan siirtelyyn yhtikäs minnekään.
Samaa ihmettelin😂😂😂 Ja jos ne kivet saa hehkumaan niin millä ne saa siirrettyä kiukaasta?