Monilla miehillä on yllättävän vilkas seksielämä
Ei mene yleensä kuin montaakaan minuuttia kun tulevat, niin vilkkaasti se käy...
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Monella miehellä on niin vilkasta seksielämää että pannaan vaimon lisäksi paksuksi yhden illanhoitojakin. Mutta enhän se minä kun se nainen pakotti..
Mulle on itseasiassa käynyt näin, että ei oltu kauan seurusteltu miehen kanssa kun olin paksuna. Kuulemma oli yksi toinenkin nainen paksuna. Minä keskeytin, toinen ei. Isätön lapsihan siitä tuli. Eikä ollut sen kummempi jännis, en usko, että on paljon naisia kaadellut, köyhä ja tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Monella miehellä on niin vilkasta seksielämää että pannaan vaimon lisäksi paksuksi yhden illanhoitojakin. Mutta enhän se minä kun se nainen pakotti..
Mulle on itseasiassa käynyt näin, että ei oltu kauan seurusteltu miehen kanssa kun olin paksuna. Kuulemma oli yksi toinenkin nainen paksuna. Minä keskeytin, toinen ei. Isätön lapsihan siitä tuli. Eikä ollut sen kummempi jännis, en usko, että on paljon naisia kaadellut, köyhä ja tyhmä.
Olet nyt siis murhuri ja vain koska et hoitanut ehkäisyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nyt siis murhuri ja vain koska et hoitanut ehkäisyä
Itse asiassa kyseinen pskapää ei hoitanut ehkäisyä vaan otti kumin pois ennen kuin työntyi sisään enkä nähnyt sitä. Tuollaisten geenien edistäminen olisi ollut oikeusm*rha. Tottakai abortin tekeminen otti koville, mutta halusin lähtökohtaisesti tarjota parempaa lapsilleni eli myös isän ja oikean perheen.