Joudun heittämään ostamani ruoan pois
Ongelmana on itsekurinpuute. Töissä ja koulussa ollessa voin syödä terveellisesti ja järkevästi. Kotiin tullessa ahmimishimot nousevat kattoon. Kaurahiutaleet, leipä, makaroni, riisi... Perus kuivakaapin ainekset huutavat nimeä ja käskevät ahmimaan. En siis voi syödä tai pitää oikeaa ruokaa kotona. No, onneksi kukaan ei pakota ostamaan ruokaa kotiin.
Kommentit (7)
Tänään kyllä epäonnistuin. Kaapissa oli alesta ostamaani pasteijaa. Pureskelin toisen ja syljin roskiin. Toisen murskasin viemärin avaajan kanssa pussissa. Joskus olen siis kaivanut roskiksesta pois heittämää ruokaa.
Älä heitä pois porsas. Vie vaikka jollekin deekulle
Olis viisaampaa jättää rahat kotiin kauppaan mennessä.
Minulla oli sama ongelma. Nyt ketogeninen ruokavalio ja sen avulla korjaantui toi ahmimisongelma. Nyt kun en enää syö juurikaan hiilareita ei tule isoja heilahduksia verensokerissa eikä myöskään isuliiniheilahduksia. Nyt ei enää puhu hiilariruuat siellä kaapissa vaikka niitä kotona onkin muille perheenjäsenille. Eli iso osa tuosta problematiikasta on vuosia jatkunut itsensä myrkyttäminen epäsopivalla ruualla.
Nro 5 vielä jatkaa: -40kgvuodessa tällä ruokavaliolla
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli sama ongelma. Nyt ketogeninen ruokavalio ja sen avulla korjaantui toi ahmimisongelma. Nyt kun en enää syö juurikaan hiilareita ei tule isoja heilahduksia verensokerissa eikä myöskään isuliiniheilahduksia. Nyt ei enää puhu hiilariruuat siellä kaapissa vaikka niitä kotona onkin muille perheenjäsenille. Eli iso osa tuosta problematiikasta on vuosia jatkunut itsensä myrkyttäminen epäsopivalla ruualla.
Osaatko neuvoa toimiiko kasvispainotteisella ruokavaliolla?
Ei sen vian tartte iso olla, jos se on korvien välissä