Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun heittämään ostamani ruoan pois

23.10.2019 |

Ongelmana on itsekurinpuute. Töissä ja koulussa ollessa voin syödä terveellisesti ja järkevästi. Kotiin tullessa ahmimishimot nousevat kattoon. Kaurahiutaleet, leipä, makaroni, riisi... Perus kuivakaapin ainekset huutavat nimeä ja käskevät ahmimaan. En siis voi syödä tai pitää oikeaa ruokaa kotona. No, onneksi kukaan ei pakota ostamaan ruokaa kotiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen vian tartte iso olla, jos se on korvien välissä

2/7 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kyllä epäonnistuin. Kaapissa oli alesta ostamaani pasteijaa. Pureskelin toisen ja syljin roskiin. Toisen murskasin viemärin avaajan kanssa pussissa. Joskus olen siis kaivanut roskiksesta pois heittämää ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heitä pois porsas. Vie vaikka jollekin deekulle

Vierailija
4/7 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis viisaampaa jättää rahat kotiin kauppaan mennessä.

Vierailija
5/7 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma. Nyt ketogeninen ruokavalio ja sen avulla korjaantui toi ahmimisongelma. Nyt kun en enää syö juurikaan hiilareita ei tule isoja heilahduksia verensokerissa eikä myöskään isuliiniheilahduksia. Nyt ei enää puhu hiilariruuat siellä kaapissa vaikka niitä kotona onkin muille perheenjäsenille. Eli iso osa tuosta problematiikasta on vuosia jatkunut itsensä myrkyttäminen epäsopivalla ruualla.

Vierailija
6/7 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 vielä jatkaa: -40kgvuodessa tällä ruokavaliolla

7/7 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sama ongelma. Nyt ketogeninen ruokavalio ja sen avulla korjaantui toi ahmimisongelma. Nyt kun en enää syö juurikaan hiilareita ei tule isoja heilahduksia verensokerissa eikä myöskään isuliiniheilahduksia. Nyt ei enää puhu hiilariruuat siellä kaapissa vaikka niitä kotona onkin muille perheenjäsenille. Eli iso osa tuosta problematiikasta on vuosia jatkunut itsensä myrkyttäminen epäsopivalla ruualla.

Osaatko neuvoa toimiiko kasvispainotteisella ruokavaliolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi