Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on helsingin paras asuinalue jos ydinkeskustaa ei lasketa?

Vierailija
23.10.2019 |

Ja miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Länsi-Pakila on kyllä paras. Ja keskustaan pääsee melko nopeasti töihin, ainakin minä pääsen kun menen bussilla Käpylään ja siitä junalla keskustaan. Alle 20 min ja olen töissä. Hitaammin pääsin ennen ratikalla Meilahdesta keskustaan.

Itsekin asun Länsi-Pakilassa. Hyvää on paljon, mutta niin on huonoakin. Päiväkoteja on, mutta ovat aina täynnä. Bussiyhteydet OK riippuen vähän missä päin Pakilaa asut, mutta suorat yhteydet keskustaan ovat hitaat. Autolla lähtiessä aina ruuhkaa joka suuntaan. Tontit on pilkottu turhan pieniksi. Harrastuksia löytyy, mutta kaikkiin kamalat jonot. Koulutkin vähän niin ja näin. Paloheinän läheisyys on plussaa. Hyvällä ilmalla siellä tosin sitten lenkkeilee ja hiihtää noin tuhat muutakin ihmistä. Kaiken kaikkiaan porukkaa on liikaa.

Vierailija
22/24 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloheinä, Länsi-Pakila. Korkeasti koulutettuja ihmisiä, lapsiperheitä, rauhallinen asuinalue. Ei vuokrataloja, ei järjestyshäiriöitä, tavallisia suomalaisia työssäkäyviä ihmisiä.

Länsi-Pakilassa hyvät lähipalvelut (S-Market, pari kahvilaa, apteekki, R-kioski, kuntosali..) ja 5 minuutissa pääsee Kehää pitkin Kauppakeskus Kaareen. Paloheinässä kirjasto (remontissa nyt), terveyskeskus ja Alepa.

Kummastakin käsin loistavat mahdollisuudet liikuntaan ja luonnossa olemiseen, Keskuspuiston vieressä sijaitsevat kummatkin asuinalueet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Paras” alue ei ole ainakaan minusta sama kuin kallein tai halutuin.

Itse en voisi ikinä asua kerrostalossa raitiovaunujen tai kirskuessa ikkunan takana.

Vierailija
24/24 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabianranta siis siinä mistä näkee merelle. Ulkoilualueita ja meri. Pääsee kallioon nopeasti tarvittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi