Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon käytös seksin jälkeen

Vierailija
23.10.2019 |

Taustaksi se, että seksi on ollut enemmän tai vähemmän ongelma viimeiset pari vuotta. On ollut haluttomuutta puolin ja toisin, mun ihastuminen toiseen (ei johtanut pettämisen), erektio-ongelmat jotka liittyneet siihen jos oon joutunut pidättämään tulemistani että vaimokin tulisi.

Vaimo välillä tulee ja välillä ei. Nyt on uutena se, että jos ei tule, siirtyy seksin jälkeen toiseen huoneeseen. Jos tulee, kiehnäää lähellä ja olen paras mies maailmassa.

Alan väsyä tähän ja halut on jo vähenneet, kun ennen seksiä en tiedä mihin se johtaa....oonko maailman alhaisin mies jota ei kestä koskea seksin jälkeen vai rakas aviomies.

Pakko kai erota.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla vaimosi. Mahdatko olla mieheni? Se tunne kun sinä rakkaani ihastit toiseen ja yrität ensin salata sen. Valehtelet asiasta päin naama ja lopulta totuus selviää. Se tunne kun rakkain pystyy tuohon. En koe olevani enää haluttava silmissäsi. Pelkään etten riitä koska ihastuit toiseen. Pian jätät minut kuitenkin. Ja se on syy miksi oloni on niin paha että purkaan kiukkua ja turhautumista sinuun koska olet osa syy siihen olooni. Samalla kaipaisin niin paljon että ottaisit lähellesi, kertoisit että minä riitän, sinä rakastat minua ja haluat olla kanssani. Ja tarvitsen sitä paljon koska valehtelusi teki sen etten enää luota sinuun ja epäilen sanomisiasi. Jos pystyit valehtelemaan kerran päin naamaa voit tehdä niin taas. Koen olevani huono nainen koska en aina saa orgasmia. Olen tunne ihminen ja tarvitsen tunteen olevani sinun jotta voin nauttia kunnolla seksistä ja heittäytyä siihen. Se ei onnistu minulta tällä hetkellä. Eli vaikka työnnän sinua pois todellisuudessa tarvitsen sinua lähemmäksi!

N38

On aika yleistä, että pitkissä suhteissa tulee ihastuksia. Ihanko se piti vaatia paljastamaan? Miksi? Helpommin ihastus häviää kun sen työntää syrjään ja välttelee ihastumisen kohdetta. Oletko itse ollut ihastunut liian voimakkaasti kun toisen ihastuminen aiheuttaa noin valtavaa ahdistusta? Vai onko sinua petetty aiemmissa suhteissa? Ihastuksia tulee ja menee, mutta jos olet tyytyväinen osaasi suhteessa, ei se hätkähdytä eikä sitä välitä tietää.

Jos teillä on tilanne ihan samanlainen kuin aloittajalla niin tunnetko olosi vetovoimaiseksi ja helposti lähestyttäväksi haukkuessasi miestä tai muuten draamailemalla ja painostamalla? Kannattaa opetella vähän empaattisempia käytösmalleja niin et ehkä joudu syyttämään iteäsi suhteen epäonnistumisesta. Muuten on mahdotonta, että toinen kestää olla kanssasi ja silloin pelkosi tulee varmasti toteen, ette tule onnellisemmiksi.

Jos opettelee rauhoittumaan ja olemaan avoin ja haavoittuvainen toisen edessä on edes mahdollisuus, että ongelma selviää. Eli kannattaa miettiä myös omaa osaansa eikä keskittyä vaatimaan toiselta ymmärrystä ja pyyteetöntä rakkautta. Aikuiset ihmiset eivät rakasta toisiaan pyytteettömästi alkuhuuman jälkeen. Vain vanhempi rakastaa lastaan pyytteettömästi. Pitää yrittää luoda suhteelle toimivat puutteet eikä vihamieliset marttyyrikohtaukset sitä ole.

Vierailija
22/27 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*toimivat puitteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla vaimosi. Mahdatko olla mieheni? Se tunne kun sinä rakkaani ihastit toiseen ja yrität ensin salata sen. Valehtelet asiasta päin naama ja lopulta totuus selviää. Se tunne kun rakkain pystyy tuohon. En koe olevani enää haluttava silmissäsi. Pelkään etten riitä koska ihastuit toiseen. Pian jätät minut kuitenkin. Ja se on syy miksi oloni on niin paha että purkaan kiukkua ja turhautumista sinuun koska olet osa syy siihen olooni. Samalla kaipaisin niin paljon että ottaisit lähellesi, kertoisit että minä riitän, sinä rakastat minua ja haluat olla kanssani. Ja tarvitsen sitä paljon koska valehtelusi teki sen etten enää luota sinuun ja epäilen sanomisiasi. Jos pystyit valehtelemaan kerran päin naamaa voit tehdä niin taas. Koen olevani huono nainen koska en aina saa orgasmia. Olen tunne ihminen ja tarvitsen tunteen olevani sinun jotta voin nauttia kunnolla seksistä ja heittäytyä siihen. Se ei onnistu minulta tällä hetkellä. Eli vaikka työnnän sinua pois todellisuudessa tarvitsen sinua lähemmäksi!

N38

Mitä syvemmästä ihastumisesta on kyse, sitä enemmän hallaa itsellesi teet tuolla kiukuttelulla. Usko tai älä, ei se ole sille ihastuneellekkaan niin helppoa. Varsinkaan jos omassa parisuhteessa on ongelmia. Sitä ihastuneena haluaisi että tunteet menee pois, haluaisi tuntea niin ainoastaan vain puolisoaan kohtaan. Mutta se ihastus! Tuo kiukuttelusi ajaa tunnepuolella puolisoasi henkisesti vain lähemmäs ihastusta ja kauemmas sinusta. Ihastuessa kun muutenkin näkee toisen ruusuisten lasien läpi.

Yritä olla mahdollisimman hyvä häntä kohtaan. Oman puolison hyvä käytös hillitsee ihastuksen tunteita kun tietää että oma suhde on ollut hyvä, puoliso käyttäytyy kunnioittavasti ja rakastavasti. Miksi tästä mihinkään lähtisin? Uudesta ihmisestä kun ei koskaan tiedä. Pitkässä parisuhteessa on hyvin todennäköistä, että jompikumpi tai molemmat jossain vaiheessa ihastuu johonkin toiseen. Se on yksi vastoinkäyminen muiden joukossa ja kun sen onnistuu selättämään suhde voi jatkua entistä vahvempana.

Vierailija
24/27 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

On aika yleistä, että pitkissä suhteissa tulee ihastuksia. Ihanko se piti vaatia paljastamaan? Miksi? Helpommin ihastus häviää kun sen työntää syrjään ja välttelee ihastumisen kohdetta. Oletko itse ollut ihastunut liian voimakkaasti kun toisen ihastuminen aiheuttaa noin valtavaa ahdistusta? Vai onko sinua petetty aiemmissa suhteissa? Ihastuksia tulee ja menee, mutta jos olet tyytyväinen osaasi suhteessa, ei se hätkähdytä eikä sitä välitä tietää.

Jos teillä on tilanne ihan samanlainen kuin aloittajalla niin tunnetko olosi vetovoimaiseksi ja helposti lähestyttäväksi haukkuessasi miestä tai muuten draamailemalla ja painostamalla? Kannattaa opetella vähän empaattisempia käytösmalleja niin et ehkä joudu syyttämään iteäsi suhteen epäonnistumisesta. Muuten on mahdotonta, että toinen kestää olla kanssasi ja silloin pelkosi tulee varmasti toteen, ette tule onnellisemmiksi.

Jos opettelee rauhoittumaan ja olemaan avoin ja haavoittuvainen toisen edessä on edes mahdollisuus, että ongelma selviää. Eli kannattaa miettiä myös omaa osaansa eikä keskittyä vaatimaan toiselta ymmärrystä ja pyyteetöntä rakkautta. Aikuiset ihmiset eivät rakasta toisiaan pyytteettömästi alkuhuuman jälkeen. Vain vanhempi rakastaa lastaan pyytteettömästi. Pitää yrittää luoda suhteelle toimivat puutteet eikä vihamieliset marttyyrikohtaukset sitä ole.

On petetty ja en vaatimalla vaatinut vaan vahingossa sain tietää. Ja se mikä loukkasi oli mieheni valehtelu päin naamaa ei se ihastuminen.sen ymmärrän vaikka en olekkaan itse ihastunut. Rehellisyys on kaiken luottamuksen perusta. Ja työ kaveristaan on vaikea pysyä erossa.

N38

Vierailija
25/27 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla onko joku päässyt yli ihastuksestaan ja jäänyt oman puolisonsa kanssa onnellisesti yhteen tälläisen jälkeen?

Vierailija
26/27 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole seksissä, vaan kommunikaatiossa. Seksistä on tullut lyömäase, mikä tietysti tappaa erektionkin. Tätä ei ratkaista seksistä puhumalla ja seksitavoilla, vaan puhumalla siitä, mikä vaimoa tosiasiassa vaivaa. Kannattaa mennä sinne terapiaan, koska nämä tällaiset jättää jälkensä, vaikka eroaisittekin.

Vierailija
27/27 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla onko joku päässyt yli ihastuksestaan ja jäänyt oman puolisonsa kanssa onnellisesti yhteen tälläisen jälkeen?

Minä olen päässyt aika vakavistakin tunteista eroon, ehkä käsialan tunnistaa ketjusta. Olen nainen ja meillä meni aika huonosti miehen masentuessa ja käyttäessä lääkkeitä, jotka vei häneltä kyvyn ja sitten halun. Sitä kesti todella pitkän aikaa ja sitten yhtenä kesänä aloin kaipailla eksääni. Otin häneen yhteyttäkin, aika "viattomasti", mutta myönnän nyt, että vaihtoehtojani kartoitin siinä kun tuntui, ettei mies tee masennukselleen mitään kun syö vaan lääkkeitä ja kämppistellään, kuolen pystyyn.

Kun kerroin miehelle, että suunnittelen eroa ja kerroin olleeni yhteydessä eksäänikin niin se avasi miehen silmät. Eroa olin harkinnut jo aiemminkin, mutta tuo vasta sai miehen ottamaan asian vakavasti. Hän purki lääkityksen ja lopetti masentavassa duunipaikassa missä oli kituuttanut. Ei meidän seksielämä heti ollut äärimmäistä intohimoa koska siinä oli se fiilis, että mies yrittää pitää minut ja minulla oli tunteet jo ihan nuupahtaneet, lähihistoriamme vaivasi, torjumiset, riidat jne. Tilanne alkoi kuitenkin parantua todella nopeasti kun meillä ylipäätään oli taas seksiä, joka kasvatti tunteita toista kohtaan ja se on paljon tehokkaampaa kuin loputon jankkaaminen.

Meillä oli sen puolesta hyvä tilanne, että ihastujana olin minä eikä mies niin mies ei lääkityksen lopetettuaan jäänyt ilman orgasmia eikä muutenkaan haukkunut minua teoistani koska tiesin kyllä, että olin ollut epäluotettava. Eipä ollut kyllä itsekään vähästä uskonut. Tuollaista hankalaksi heittäytymistä/vaativuutta ja haukkumista meillä ei ole tuollalailla ollut ja jos mies olisi alkanut tosissaan haukkumaan niin tuskin olisin jäänyt. Eli se pitäisi aloittajan suhteessa lopettaa, molempien jos molemmat sitä tekee. Riitely on normaalia ja ok kun se on tasaväkistä ja rajoja kunnioitetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan