Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosi epämiehekäs nuorimies (ja vielä lyhytkin) itsetunto on nollissa

Vierailija
23.10.2019 |

Ikää 24v ja olen tosi pieni ja siro.
En edes ole hirveän laiha tai luiseva mutta luustoni on pieni ja kapea. Toki olen myös hoikkakin mutta on minua hoikempiakin..

Olen myös lyhyt n. 170cm pitkä ja kasvoni ovat pienet ja poikamaiset. Leuka on pieni ja takana sekä kasvon muutkin piirteet ovat pienet ja tylpät..

Näytän kasvoistani todella nuorelta jotkut luulevat yhä 15 vuotiaaksi.

Olen yrittänyt miehistyä mutta en vain onnistu siinä. Salilla käynti ei auta.

Myös ääneni on outo korkea(korkeus vaihtelee) ja poikamainen ja siinä yhä pieniä lasenomaisia piirteitä.

Olen alkanut huomat, että jopa 2004 syntynyt (15v serkkunikin on muuttunut minua miehekkäämmäksi).

Tämä on jotenkin itsetuntoa syövää.. Hormooni arvot kunnossa (olen käynyt testeissä).

Mitähän tässä oikein pitäisi tehdä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oon naispuolinen versio susta. Olen 167cm, naiseksi tosi leveäharteinen eli siis tosi maskuliininen. Mua hävettää todella paljon olla jokaista naista isompi ja pidempi ja jopa suurinta osaa miestä leveäharteisempi. En tiedä mitä pitäisi tehdä? Toivoton olo. Haluisin olla pieni ja siro naisellinen nainen, mutta se on mahdollista korkeintaan seuraavassa elämässä. 😔

Vierailija
22/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista ruokaa olet syönyt kasvuvuosina?

Kiinnostaa koska niin moni nuori on niin pieni ja siro, myös pojat.

Ennen vanhaan miehet olivat mielekkäitä.

Nuo e-pillerien käyttäjät tuhoavat luontoa.

Ruoka on höttöä jne.

Siis miehekkäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä olet oikein hyvä sellaisena kuin olet. Mäkin olin sirona ja lyhyehkönä teinipoikana epävarma itsestäni, mutta kyllä musta oikein hyvä mies tuli. Vientiä riitti parikymppisenä ihan tarpeeksi tällaisenakin, ja riittäisi vielä nyt nelikymppisenäkin.

Vierailija
24/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista ruokaa olet syönyt kasvuvuosina?

Kiinnostaa koska niin moni nuori on niin pieni ja siro, myös pojat.

Ennen vanhaan miehet olivat mielekkäitä.

Nuo e-pillerien käyttäjät tuhoavat luontoa.

Ruoka on höttöä jne.

Höpöhöpö. Aina on ollut pieniä siroja miehiä sekä rotevia pitkiä naisia. Mistään hormoneista se ei kerro mitään vaan lähinnä geeneistä.

Vierailija
25/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä menestyy parhaiten sillä, että korvien väli on kunnossa. Millään koolla, ulkonäöllä tai muilla ulkoisilla seikoilla ei ole loppujen lopuksi hirveästi merkitystä.

Vierailija
26/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää peilin eteen ja toistakaa ääneen perässäni: ”hitto vie mä olen kyllä tasan yhtä hyvä omana itsenäni kuin kuka tahansa muukin!”

Sitten eläkää elämäänne täysillä just sellaisina kuin olette.

Vierailija
27/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin maksulliset naiset ovat ainoa vaihtoehto noilla spekseillä. Säästä rahaa ja mene Thamaahan tai Itä-Eurooppaan lomalle.

Heh kun olet hauska. Olet todennäköisesti myös ruma ja tyhmä.

Kuten sinä? 

Vierailija
28/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oon naispuolinen versio susta. Olen 167cm, naiseksi tosi leveäharteinen eli siis tosi maskuliininen. Mua hävettää todella paljon olla jokaista naista isompi ja pidempi ja jopa suurinta osaa miestä leveäharteisempi. En tiedä mitä pitäisi tehdä? Toivoton olo. Haluisin olla pieni ja siro naisellinen nainen, mutta se on mahdollista korkeintaan seuraavassa elämässä. 😔

Ei kaikki miehet tykkää petite-naisista. Kyllä sellainen vanha kunnon riuskaotteinen emäntä on vieläkin "muodissa".

Vierailija
29/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

meitä on moneksi ja hyvä niin. Minusta voisit kääntää tuon poikamaisuuden eduksesi ja jopa korostaa sitä. Varsinkin iän karttuessa siitä voi olla jopa paljon etua:) Mitenkään poikkeuksellisen lyhyt et ainakaan ole, tuttavapiirissäni on useampi alle 170 cm mies,  enkä koskaan ole ajatellut heidän kokoaan mitenkään kielteisesti. Tuskin moni muukaan, sillä seuraa heillä on näyttänyt riittävän.

Löydä oma tyylisi, ole rohkeasti oma itsesi. Jokaisella on ne omat vahvuutensa, joten kehitä niitä. Ja mitäparinvalintaan tulee, kyllä ne muut seikat kuin ulkoiset lopulta ovat ne ratkaisivammat. Myönteinen elämänasenne, huumori, hyvät käytöstavat ja fiksuus ovat aina puoleensavetäviä ominaisuuksia. 

Kaikkea hyvää sinulle. Olet hyvä just tuollaisena kuin olet:)

Vierailija
30/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelin juuri eilen kun 17-vuotias tyttäreni jutteli meillä kyläilevän serkkunsa kanssa. Serkku kertoi heillä päin lätkäpoikien olevan tosi suosittuja (jääkiekkokaupunki).

”Millaisista pojista täällä pidetään?” serkku kysyi.

”Mukavista”, tyttäreni vastasi.

Vierailija
31/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule tänne, seistään hetki peilin edessä vierekkäin ja katsellaan.

t. oikeasti pitkä, iso ja leveäharteinen mutta naisellinen nainen

Vierailija
32/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostaa enemmän se, että mitä mies tekee kuin se, että miltä mies näyttää. Eli jos teet itsestäsi keskimääräistä aikaansaavamman ukkelin, niin naisia riittää kyllä. Et kylläkään naisia ollenkaan maininnut, mutta käsitin niin, että epäilyt oman pariutumiskyvyn suhteen vaivaavat.

Vierailija
33/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet femiininen mies niitäkin löytyy kyllä jos katselet ympärille. Sulle vois hyvin sopia polkkatukka tai pitkät hiukset.

Ap nimenomaan valitti naismaisuutta ja poikamaisuutta eikä pidä siitä. Tuohan vain maksimoisisi sen...

Eli ei ap:n tapauksessa ole hyödyksi. Jollekin toiselle voisi olla joka sen tyyliseksi pyrkii mutta ap:han haluaa tuosta pois..

Vierailija
34/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 170 ole mikään pieni. Rakastan hoikkia, siroja , pieniä piirteitä. Ole ylpeä niistä. Lihavat isonaamat ei nyt vaan satu viehättämään.👍👍

Vierailija
35/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyudestä ja hoikkuudesta voi olla yllättävää etua.

Et vaikuta uhkaavalta ja pelottavalta, voit lähestyä helpommin naisia juttelun merkeissä.

Sinua ei luulla r.ais.kariksi.

T: M 167/56

Vierailija
36/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää pitkistä, jotkut tykkää lyhyistä.

Jotkut tykkää karvasesta, jotkut tykkää karvattomasta.

Jotkut tykkää möreistä, jotkut ei.

Jotkut tykkää laihoista, jotkut tykkää pulskista.

Jotkut tykkää lihaksikkaista, jotkut tykkää hintelöistä.

Jotkut tykkää tummista tummista, jotkut tykkää vaaleista.

jne.

Kukaan ei tykkää itsetunnottomista luusereista. Pistä pääs kuntoon ja löydät jonkun kainaloon.

T. Lyhyt kaljuuntava mies parisuhteessa

Vierailija
38/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten sä muka oot jokaista naista isompi? Mun kaveripiirin naiset on lähes kaikki yli 170cm, osa tosi siroja, osa leveämpiharteisia, osa urheilun takia jopa suuria. Mutta me ollaankin yli kolmekymppisiä kaikki, johtuistko siitä? Oon huomannu että nuoret on lyhentyny paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän