Vauvan tummat piirteet ja anopin ikävä vihjailu
Minä ja mieheni olemme molemmat vaaleita, mutta vauvastamme tuli voimakkaan tummapiirteinen ja kiharahiuksinen. Aina vierailullaan vihjailee, että tulikohan sitä Turkin matkallani (polttarini vietettiin siellä) piipahdettua jonkun "etelän hedelmän" luona. Tekee tätä myös miehen kuullen ja mies jopa kerran humalapäissään tivasi minulta samaa. Anoppi on siis aivopessyt myös poikansa tähän harhaansa. Tuntuu todella pahalta kuulla tuollaista vihjailua.
Kommentit (35)
dna testiä kehiin, jommalla kummalla voi olla perimässään nuo geenit
Ihan oikein. Ihan tarpeeksi lapsia syntyy niin, ettei isä ole se jonka sen arvellaan olevan. Joku sosiaalinen kontrolli pitää olla helpoillekin naisille ja nykyäänhän se huijaaminen on muutenkin onneksi tehty vaikeammaksi ihan tieteen kehityksen ansiostakin.
Kerrot vaan miehellesi totuuden suoraselkäisesti.
Nykyaikana tähän on helppo ratkaisu. Pyydät vain, että tehdään DNA-testit.
Lapsi syntyi tummempana kuin toiset sisarukset ja isä. Äidillä oli ruskea tukka, vaikka muuten on vaalea. Suvussa on kuitenkin elänyt joku tummempi esivanhempi. Lapsi joutui kärsimään pahoista puheista. Onneksi sai viimein todistettua DNa-testillä asian oikean laidan, jolloin puhujat joutuivat pyytämään anteeksi sekä äidiltä että lapselta.
Mitä tuota vatvomaan, tehkää dna testi. Onnistuu ihan terveyskeskuksessa.
Mies voi mennä sinne lapsen kanssa ja se siitä sitten.
Harvemmin tummat piirteet periytyvät piilevinä eli ne yleensä ilmenevät toisessa vanhemmassa, jolta ne perii. Jos tuo polttarimatka Turkkiin ajoittuu yksiin hedelmöityksen kanssa niin DNA- testiä ei edes tarvita.. Mutta kannattaa tehdä jos olet aivan varma, ettei isä ole kukaan muu. Ja ymmärrä vähän miestäkin, onhan tuo harvinaista ja hullu ei epäilisi. :)
Minäkin olen tummapiirteinen, vaikka vanhemmat vaaleita. Minun isän äidin äiti oli tumma hiuksinen ja hänellä oli tummat paksut kulmat ja ripset. Mummoni oli vähän äitiään vaaleampi ja isäni vielä vaaleampi. Minä tulin siis isomummooni.
Testi, ja siitä suurennos kehystettynä anopille joululahjaksi. Oletan, että lapsi on sen isän, kenelle väitetään olevan.
Eikös Michael Jacksonillakin ollut ihan valkoihoiset lapset vaikka itse oli negroidi.
Kyllä se on mahdollista.
Voi ei, tämäkin tarina on jo niin vanha. Ja mistä vetoa ettei ap kommentoi tätä enää mitenkään, yleensä näin käy kun aloittaja hoksaa itsekin juttunsa olevan nolo.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Michael Jacksonillakin ollut ihan valkoihoiset lapset vaikka itse oli negroidi.
Kyllä se on mahdollista.
Näillä koeputkilapsilla ei ole mitään veriyhteyttä Michaeliin.
Periytyyhän esim. pituuskin jostain kauempaa, eikä vanhemmilta. Mies melkein parimetrinen, ja vanhemmat molemmat alle 175cm. Yksi mummoista 180 senttinen lyhtypylväs. Kukaan ei syytellyt villeistä polttareista. Samoin periytyvät muutkin piirteet, kuten väritys.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tummapiirteinen, vaikka vanhemmat vaaleita. Minun isän äidin äiti oli tumma hiuksinen ja hänellä oli tummat paksut kulmat ja ripset. Mummoni oli vähän äitiään vaaleampi ja isäni vielä vaaleampi. Minä tulin siis isomummooni.
”Minä tulin siis isomummooni.”
Mies ei voisi näinkään sanoa.
Sori mauttomuuteni. Kävin juuri katsomassa Fingerporin.
Nenetsi verta paljon? Katsohan nenetsien kuvia ja vertaa lapseesi. Nenetsit ovat finno ugri kansaa.
Onpa saamaton mies kun ei jaksa mennä testeihin.
Vierailija kirjoitti:
5/5
No ei nyt ihan sentään...
Suht hyvä kuitenkin.
3/5
Olen aito blondi piikkisuoralla tukalla.
Vauvana mulla oli, käsittämätöntä kyllä, tumma kihara tukka.
joo,olin 31v sitten saamassa lastani. Sama urbaanilegenda kiersi silloinkin.
Vauva syntyi häitten jälkeisenä päivänä ja oli tumma kuin yö. Sulhanen häipyi mutkaista tietä näkymättömiin.
Kahvilassa ainakin viisi tulevaa äitiä kertoi samaa tarinaa.
Yhä elää.
Heh.