Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättäen alkanut yöhikoilu ja väsymyskohtaukset. Lääkärin mielestä ei syytä tutkia.

Vierailija
23.10.2019 |

Olen kohta 30v nainen, jolla alkoi yhtäkkiä kova yöhikoilu (herätessä täytyy kuivautua pyyhkeeseen) + olen alkanut saamaan sellaisia väsymyskohtauksia, että esim. viime viikolla olisin voinut käydä _oikeasti_ kaupan lattialle nukkumaan, alkoi väsyttää niin kamalasti.

Verikokeet otettu aiemmin kesällä (veri, ferritiini, kilppari, monet eri vitamiinit) ja silloin niissä ei ollut vikaa.

Lääkäri sanoi vain, että pitää nukkua paremmin jos väsyttää. Nukun siis ihan yhtä hyvin kuin ennenkin 7-8h yössä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tutkittais jos olis syytä?

Vierailija
2/9 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli täsmälleen samat oireet ja oli borrelioosi!  Meni yli kolme viikkoa, ja sitten vasta ilmestyi "borrelioosi-ihottuma".  Ehdin jo ajatella kuolevani pian, uupumus oli hirveä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotiaalla ystäväni oirehti juuri noin. Veikattiin aluksi vain "naistenvaivoja",  aikaisia vaihdevuosia jne. Sai tutkimukset lopulta ja imusolmukesyöpä. 

Ei tietenkään tarkoitus pelotella, mutta vaadi ehdottomasti tutkimuksia ja pikaisesti. Onneksi hän sai ajoissa asianmukaiset hoidot ja on syöpä selätettiin ainakin toistaiseksi. 

Vierailija
4/9 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tutkittais jos olis syytä?

Asiaan kuin asiaan löytyy aina joku omasta mielestään fiksu:(

Vierailija
5/9 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudestaan lääkäriin ja vaikka vähän liioittele vielä oireitasi. Pakkohan se on tutkimuksiin päästä, ei ole normaalia!

Vierailija
6/9 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdevuodet

Vierailija
7/9 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liikaa raskaasti ennen nukkumaan menoa?

Vierailija
8/9 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit ja sokerit myös katsottu?

Vierailija
9/9 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lääkäriä. Itse tutkisin ilman muuta noilla oireilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan