Mitä mieltå Postin lakosta?
Kommentit (19)
Ei sitä käytännössä edes huomaa. Meille tulee posti kerran viikossa. Oikein hyvänä viikkona kaksi kertaa.
Postin johto on ovelasti ensin romuttanut postin arvostuksen ja sitten vasta leikkaa palkkoja kolmanneksella. Nostaisin hattua jos en olisi veronmaksaja.
Postin työntekijät todistavat itsensä turhiksi
Vierailija kirjoitti:
Kiitos firman johdon ja omistajien.
Eroaako se tilanne jotenkin siitä kun minun eräs laskuni seikkaili lähtönsä jälkeen kaksi viikkoa ties missä?
Ja yyteet seuraa. Taas kuljettaa muut firmat enemmän ja postilaiset voi hoitaa ja kurkkia ikkunoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta firman johto ja omistajat ei hävitä lähetyksiä ja vitkuttele niitä konttorilla vuorokausitolkulla.
Yksi tai kaksi postipäivää viikossa riittää hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta firman johto ja omistajat ei hävitä lähetyksiä ja vitkuttele niitä konttorilla vuorokausitolkulla.
Mitäs hommaavat niitä ulkolaisia sinne. Ja sä olet ollut siellä hommissa kun kaikki on niin mustavalkoista?
Kyllä niitten duunit katoaa ja Suomen postin jakelukeskus siirtyy Tallinnan lentokentän viereen
Yle voi taas tehdä uuden jutun entisistä postilaisista
Lakko on aivan oikein. Mutta silloin kun tuo sama palkanalennus koski varhaisjakajia ei asia kiinnostanut yhtään ketään. Siksi ihmetyttää tämä meteli mitä nyt pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti organisoitua toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Postin johto on ovelasti ensin romuttanut postin arvostuksen ja sitten vasta leikkaa palkkoja kolmanneksella. Nostaisin hattua jos en olisi veronmaksaja.
Postin johto on muutenkin hieman kummallinen. Eka toimitusjohtaja eroaa ja bonarit ja tilalle tulee uusi johtaja, joka rakennellu taloja ja vedättänyt kunnolla. Postin toiminta paranee vaan. Minä myös nostaisin hattua jos en olisi yksi ton lystin maksajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullako olis motivaatio korkealla hoidella jonkun dildolähetyksiä, kun liksat leikataan ja koko aika joku saa potkut. Sehän on ihan selvää, että duunarit hoitaa vasurilla hommansa. Noin ne työläiset muistuttaa ettei ihan kaikki käy. Osa tietää jo ettei hommat jatku ja tekee vaan sopparin loppuun, niin miks edes välittäis paketeista, kun ei ole enää penniäkään kiinni.
Luulen että posti on kohta mennyttä, liksat leikataan ja postia jaetaan vain kerran viikossa.
Vois vaikka lopetta toimintansa. Ihan sama mulle. En tilaa mitään Postin kautta.