Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetty vois katsoa peiliin

22.10.2019 |

Stolbow kertoo, että petetyn on oikeus olla vihainen ja surullinen, mutta jossain vaiheessa olisi syytä pohtia, mitkä askeleet johtivat uskottomuuteen.

Mitkä oli teidän askeleet?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutiini, jota ei saa muutettua millään, minun toiveista viis veisataan, pitäisi olla tyytyväinen saman toistoon ja silloin kun se puolisolle sopii. Tarpeeksi monta vuotta menty vaimon ehdoilla, lopulta mitta tuli täyteen ja katsoin mitä tarjolla, saan mitä haen silloin tällöin ja näin jaksan paremmin panna vaimoa niissä kahdessa asennossa joihin hän suostuu.

Vierailija
2/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fresh meat  at workplace. Eli työkkaveri tuli kuvioihin työpaikan pippaloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Stolbow tarkoittaa, mitä tapahtui ennen kuin työkaveri alkoi houkuttaa.

Vierailija
4/12 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman rymyjengi pakotti ja näytti esimerkkiä miten työkaveri kaadetaan.

Vierailija
5/12 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stolbow ei ole psykoterapeutti ja sen kyllä tästä lausunnosta huomaa. Katsoin pienen pätkän sitä ensitreffit alttarilla ja siinähän kaikki ovat täysin amatööreja. Voi käydä pahasti näille ihmisille, jotka ovat mukaan lähteneet, kun tavikset terapoivat.

Vierailija
6/12 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sitten varmaan  panit työkaveria Tahkolla ihan vahingossa. Petetty vaimo katsoi taas peiliin.

Vierailija
7/12 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli ja Stolbow voivat itse katsoa peiliin. Kaikki osaa kyökkipsykologiaa ja omatoimiterapiaa.

Vierailija
8/12 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas petettyjen kiusaamista. 

Vierailija
9/12 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro työpaikka

Vierailija
10/12 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tiedämme mikä työpaikka. 

Vierailija
11/12 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rutiini, jota ei saa muutettua millään, minun toiveista viis veisataan, pitäisi olla tyytyväinen saman toistoon ja silloin kun se puolisolle sopii. Tarpeeksi monta vuotta menty vaimon ehdoilla, lopulta mitta tuli täyteen ja katsoin mitä tarjolla, saan mitä haen silloin tällöin ja näin jaksan paremmin panna vaimoa niissä kahdessa asennossa joihin hän suostuu.

Miksi et vain eroa? Miksi loukkaat vaimoasi? Muut edut ovat niin suuret ettå et ole niitå valmis menettåmään eli asut pikkupoikana vaimosi kodissa.

Pitääkö minunkin lähteä vieraisiin kun mieheni suostuu vain kahteen asentoon ja vain sängyssä ja vain kun hänellå onnistuu erektio vaikka itse haluaisin esim pöydällå ja metsässä?

Kun rakastaa niin haluaa ymmärtää myös toista.

Vierailija
12/12 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vain eroa? Miksi loukkaat vaimoasi? Muut edut ovat niin suuret ettå et ole niitå valmis menettåmään eli asut pikkupoikana vaimosi kodissa.

Pitääkö minunkin lähteä vieraisiin kun mieheni suostuu vain kahteen asentoon ja vain sängyssä ja vain kun hänellå onnistuu erektio vaikka itse haluaisin esim pöydällå ja metsässä?

Kun rakastaa niin haluaa ymmärtää myös toista.

Pari vuosikymmentä on tullut ymmärrettyä samaa käyttäytymistä ja minun loukkaamista heittäytymällä itsekkääksi seksiasioissa. Kai sitä on vaan niin laiska lähtemään koko elämää mylläämään kuitenkin vain seksin vuoksi, jota voi toteuttaa halutessaan siellä missä huvittaa. Kyllähän se koti kuitenkin yhteinen on ja etupäässä minun selkänahasta revitty sen rakentaminen aikanaan, vaan en minä seiniinkään ole rakastunut. Muuten olisi täydellinen nainen minulle, mutta tuo seksipuoli on liian itsekästä ja määräävää siitä, mitä kaikkea siihen ei saa sisältyä. No, kyllähän ne lusikat jakoon taitaa mennä jos kiinni jään joskus, ja niin kauan kun en jää, ketäpä se loukkaa sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi