Noh, mitä söitte tai syötte lounaaksi?
Mä söin eilistä sitruunalla maustettua linssikeittoa ja ruisleipää, jälkkäriksi lakritsijauhossa kieriteltyjä taateleita ja kahvia.
Kommentit (42)
Mustuneen banaanin ja palan ruisleipää sellaisenaan. Pitkä työpäivä niin eväät ovat vähän tavallista runsaammat.
Rahkan jossa 2,3 % rasvaa, purkki ananaspaloja ja fazerina-suklaalevy. Ihanaa kun lapset on koulussa ja itse iltavuoroon menossa niin saa syödä mitä vaan ja vielä sohvalla rötköttäen :p
Hodarin tai pitakebabin jääkaapista.
Kasviskaalikääryleen ja maapähkinävoisuklaata.
Ohrapuuroa, mandariineja 2kpl ja puolukkakeittoa.
"Kasvislihapyöryköitä" (olivat Prismassa 60% alessa), kantarellimuhennosta vuodelta 2016 (pakastimentyhjennysprojektista), perunoita ja kaali-porkkanasalaattia. Jälkiruoaksi äidille vaniljavanukas ja itselleni satsuma.
Jaa, en ole ollenkaan varma. Mies oli pakannut minulle eväät ja tehnyt jonkin sortin kasvispataa.
Hyvää oli joka tapauksessa :D
Maa-artisokkakeittoa ja kylmäsavulohta. Mieheni söi paistettua maksaa, perunamuusia ja puolukkaa.
Kanaa itse tehdyllä majoneesilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo suklaa on, onko vegaanista, onko omatekoista?
Vierailija kirjoitti:
Maa-artisokkakeittoa ja kylmäsavulohta. Mieheni söi paistettua maksaa, perunamuusia ja puolukkaa.
Ai että kun saisi maa-artisokkaa jostain! Se on niin hyvää, vaikka lieveilmiöt voivatkin olla kammottavat.
Ap
Salaattia mihin tungin mitä kaapista löytyi. Eli jääsalaattia, basilikaa, kurkkua, sipulia, parsakaalia, mozzarellaa, aurinkokuivattuja tomaatteja, pastaa... saatto olla muutakin. Oli hyvää.
Kasvissosekeittoa ja ruisleipää. Jälkkäriksi järsin just omenaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo suklaa on, onko vegaanista, onko omatekoista?
Ei ole vegaanista. Lidlin amerikkaviikon konvehtipussi.
Tein eilen tälle päivälle töihin mukaan otettavaksi luxuseväät -> inkiväärillä / sesamsiemenillä/ appelsiinin kuorihipuilla, sesamöljyllä, soijalla maustetun ja paistetun lohipalan, sen kanssa baksoy/vihreäpapu/sesam höystöä, sushiriisiä ja wasabimajoneesia.
Siinä kävi vaan silleen, että se jäi jääkaappiin ja lounaaksi syön sitten luxus jälkkärin, eli Lidl'in mustikkakeittoa, hunajajogurttia ja mustikoita.
Vierailija kirjoitti:
Hernekeittoa ja näkkileipää.
Sama täällä!
Vierailija kirjoitti:
Tein eilen tälle päivälle töihin mukaan otettavaksi luxuseväät -> inkiväärillä / sesamsiemenillä/ appelsiinin kuorihipuilla, sesamöljyllä, soijalla maustetun ja paistetun lohipalan, sen kanssa baksoy/vihreäpapu/sesam höystöä, sushiriisiä ja wasabimajoneesia.
Siinä kävi vaan silleen, että se jäi jääkaappiin ja lounaaksi syön sitten luxus jälkkärin, eli Lidl'in mustikkakeittoa, hunajajogurttia ja mustikoita.
No höh! Mutta onpa sulla sitten ainakin luksuspäivällinen, kun pääset kotiin!
Ap
Kanawrapin.