Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosimme viime yönä miesystäväni kanssa

Vierailija
22.10.2019 |

Tiesimme kaukosuhteessa olemisen olevan vaikeaa, mutta tää oli vaikeampaa kuin osasimme kuvitella. Viime aikoina emme ole edes ehtineet soitella, joten kävimme pitkän keskustelun asiasta.
Molemmilla on tunteita edelleen toisiamme kohtaan, eikä mitään kolmansia osapuolia ole tässä erossa.

Kommentit (12)

1/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhassa vaan elelette eteenpäin.

Voi olla, että tunteet osoittautuvat sen verran vahvoiksi, että palaatte yhteen eikä etäisyys haittaa.

Jos ette, niin olette fiksusti hoitaneet asian, ilman kolmansia pyöriä.

Vierailija
2/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miloin hän pääsee vankilasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä kumpikaan miettinyt, että muuttaisitte yhteen. Se voi merkitä toiselle maan ja kielen vaihtoa. Jos sinä olet Suomesta, niin lähde rohkeasti maailmalle. Pääset sieltä aina takaisin tänne ja rakkaus kantaa, jos se on tarkoitettu. Nyt vähän rohkeutta mukaan ja täällä mikään ei tule ilmaiseksi, joten jotain sinun pitää olla valmis panostamaan, jos hänen kanssaan haluat olla. Jätä koulut kesken ja irtisanoudu työpaikasta, ole vähän hullu, jos se vaatii sen. Älä kuuntele muita, kuin omaa sydäntäsi.

Vierailija
4/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko eritellä, mitkä syyt johti tähän? Kauan ootte tunteneet toisenne? Ite oon kaukosuhteessa ja juurikin eilen puhuttiin, että "toimiiko meijän suhde vain, koska ollaan kaukosuhteessa (eli sovitaanko edes oikeasti toisillemme ja voitaisko ylipäätään asuu koskaan yhes.)" 

Vierailija
5/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MicMac kirjoitti:

Rauhassa vaan elelette eteenpäin.

Voi olla, että tunteet osoittautuvat sen verran vahvoiksi, että palaatte yhteen eikä etäisyys haittaa.

Jos ette, niin olette fiksusti hoitaneet asian, ilman kolmansia pyöriä.

Nojoo. Helmikuussa nähdään vasta seuraavan kerran. Mies lupasi soittaa, kunhan herää.

Ap

Vierailija
6/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä kumpikaan miettinyt, että muuttaisitte yhteen. Se voi merkitä toiselle maan ja kielen vaihtoa. Jos sinä olet Suomesta, niin lähde rohkeasti maailmalle. Pääset sieltä aina takaisin tänne ja rakkaus kantaa, jos se on tarkoitettu. Nyt vähän rohkeutta mukaan ja täällä mikään ei tule ilmaiseksi, joten jotain sinun pitää olla valmis panostamaan, jos hänen kanssaan haluat olla. Jätä koulut kesken ja irtisanoudu työpaikasta, ole vähän hullu, jos se vaatii sen. Älä kuuntele muita, kuin omaa sydäntäsi.

Tarkoitus oli, että hoidan opintolainani pois päiväjärjestyksestä ja muutan sitten miehen kanssa yhteen. Tosin viime yönä puhuttiin siitäkin, jos hakisin kuitenkin jo nyt yhtä työpaikkaa, josta miehen kaveri mulle vinkkasi. Kuitenkin suhde on tuore, joten siksi aluksi oli puhe ottaa rauhassa.

Ap

Vierailija
7/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko eritellä, mitkä syyt johti tähän? Kauan ootte tunteneet toisenne? Ite oon kaukosuhteessa ja juurikin eilen puhuttiin, että "toimiiko meijän suhde vain, koska ollaan kaukosuhteessa (eli sovitaanko edes oikeasti toisillemme ja voitaisko ylipäätään asuu koskaan yhes.)" 

Tutustuimme maaliskuussa ja elokuussa alkoi munkin tunteet kehittyä. Puhuimme monesti, että tästä tulee vaikeaa. Viime aikoina varsinkin, kun olemme olleet töissä ristiin. Miehellä on myös paljon stressiå tällä hetkellä. Puhuimme myös siitä, kun emme pysty kumpikaan tällä hetkellä antamaan 100% suhteelle ja se, ettemme tiedä koska aina näemme seuraavan kerran.

Ap

Vierailija
8/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus oli, että hoidan opintolainani pois päiväjärjestyksestä ja muutan sitten miehen kanssa yhteen. Tosin viime yönä puhuttiin siitäkin, jos hakisin kuitenkin jo nyt yhtä työpaikkaa, josta miehen kaveri mulle vinkkasi. Kuitenkin suhde on tuore, joten siksi aluksi oli puhe ottaa rauhassa.

Ap

Maksat opintolainan pois? Miten se liittyy sun parisuhteeseen? Mä nostin viimeisen opintolainaerän 2006 ja maksan pois viimeisen erän 2021. Pienellä korolla ei kannata heti maksaa pois.

Vierailija
9/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Maksat opintolainan pois? Miten se liittyy sun parisuhteeseen? Mä nostin viimeisen opintolainaerän 2006 ja maksan pois viimeisen erän 2021. Pienellä korolla ei kannata heti maksaa pois.

No haluan siitä vain äkkiä eroon. Mutta toisaalta mies lupasi auttaa mua kyseisen hakemuksen kanssa ja hänen kaverinsa kanssa juttelin tänään, että kyseinen paikka auttaisi mua viisumin ja asunnonhankkimisen kanssa.

Miehen kaveritkin haluaisivat mun muuttavan mahdollisimman pian.

Ap

Vierailija
10/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit sä tuut ulisee vauvaan. Säälittävää.

Vierailija
11/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on juteltu miehen kanssa ja miehen kaverin kanssa. Molemmat auttavat mua työhakemuksen teossa ja jos tärppää, niin hommataan kimppakämppä.

Ap

Vierailija
12/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen ap:n päiväkirjaa tässä nyt luetaan? Koeta nyt aikuinen ihminen selvitä asioistasi ilman että tänne siitä tarvii avautua kymmenien viestien verran. Varsinkin kun ei mitään ihmeellisempää kriisiä ole tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä