Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työstressi, ahdistus, epävarmuus

Vierailija
21.10.2019 |

Tuntuu että kaikki nuo ajatukset jyllää 24/7 päässä... 2,5 kk uutta työtä takana. Jatkuva epävarmuus omasta osaamisesta... esimies on antanut positiivista palautetta mutta toisaalta välillä on todella lyhytsanainen ja antaa kaikki ohjeet tiukasti ja tyyliin ”pelotellen” että jos en jotain tee niin tulee paskaa niskaan ylemmältä taholta. Joo, tiedän kyllä. Kyseessä siis asiantuntijatehtävät, minä 45 v nainen ja esimies samaa sukupuolta mutta 10v nuorempi.
Jotenkin vaan esimiehenä on hirveän töksähtelevä... ja minä vissiin välillä turhan herkkänahkainen. Vaikka olen tehnyt näitä hommia pitkään minusta on tullut arka ja epävarma tekemisissäni... mieluummin kysyn neuvoa kollegoilta kuin esimieheltä ja valitettavasti 2,5 kk jälkeen joudun kysymään paljon asioita vaikka ns. Rutiinit osaankin jo hoitaa. En tiedä miten päästä tästä epävarmuudesta ja ahdistuksesta, tuntuu että se vaan kalvaa liikaa ja työstä on rentous kateissa.. 😞

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on että tiedät mitä odotetaan.

Vierailija
2/4 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu , ymmärrän toki että minun pitää tietää mitä minulta odotetaan. En kaipaa mitään päänsilitystä, mutta jotenkin ahdistun esimiehen tyylistä esittää asiat. Viime viikolla tuli yksi toimeksianto taas ”uhkailutyylillä”... kaikki muut hommat piti jättää siihen kun tuli käsky... joo, ad hoc toimeksiantoja tulee ja ne pitää hoitaa mutta asiat voi esittää monella tapaa ja huomaan ahdistuvani tuosta tyylistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi työpaikalle hyvät kuulokkeet joilla voit kuunnella rauhoittavaa musiikkia pitkin työpäivää. Se helpottaa!

Vierailija
4/4 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako teillä tosiaan kuunnella oma musaa kuulokkeista töissä?

Olet onnekas.