Prinssi Harryn lapsen hiusten väri. Tultava molemmista suvuista, jos punainen. Linkki
https://yle.fi/uutiset/3-11026313
Onko meghanin isän hiukset punaiseen päin myös.
Hiusten punaisuus on artikkelin mukaan väistyvä ominaisuus ja peräisin yhdeltä ihmiseltä. Kaikki punahouksiset ovat sille sukua.
Miksei muka uusia mutaatioita voi syntyä kuin tuo kamalan kauan sitten ollut henkilö?
Kommentit (13)
Voihan lapsi olla vaikka luovutetuilla sukusoluilla tehty. Miksei Meghan voisi kärsiä lapsettomuudesta, kun on ollut jo aiemmin naimisissakin?
En usko että Mehan oli raskaana. Lapsella on kyllä hänen kierot silmänsä.
Eiköhän Meghanilla ole se punaisuusgeeni kun on pisamiakin.
Vauvalla on kyllä tummat hiukset eikä punaiset.
Punainen hiusväri voi olla myös piilevänä. Mun hiukset eivät ole ikinä punaiset muuten kuin värjäämällä. Kampaajat sanovat, että punaista on vaikka en kyllä itse näe mitenkään.
Miehellä on korkeintaan parta vähän punertava ja silti kaksi lastamme ovat todella vaaleita ja punatukkaisia.
Eivät kaikki punatukkaiset saa punatukkaisia lapsia.
Silmä käteen ja katsokaa kuvia. Vähät hiukset on tummanruskeita tai mustia ja silmät mustanruskeat.
Taas näyttää siltä, että peruskoulun hädin tuskin suorittaneet ikipalstamammat, tietävät omasta mielestään enemmän kuin vuosikausia asioita selvittäneet tutkijat.
Nyt ei edes Megan ole ollut raskaanakaan. Voi teitä raukat, voi teitä!
En usko, että punatukkaisuuden pitäisi tulla selkeäsi molemmilta puolilta. Minulla on punainen tukka, molemmat mummot olivat punatukkia. Myös sukulaisissa on hiukan punertavahiuksisia.
Punatukkaisuus on värivamma, hyvä, että poistuu.
Melkein kaikissa hiuksissa on ainakin hieman punapigmenttiä vaikkei se hiusten värissä selkeästi näkyisikään. Ei tuossa Meghanin ja Harryn vauvan hiuksijutussa ole mitään ihmeellistä. T: Kampaaja
Punatukkaisuutta on eri asteista. Joillakin näkyy hiukan punertavaa hiusta auringonvalossa, tai pisamia. Ehkä naisella punainen tukka vielä menettelee, mutta miehellä se on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki punatukkaiset saa punatukkaisia lapsia.
Jutussa sanottiinkin sen olevan väistyvä ominaisuus.
Ja tarvitaan se geeni molemmilta vanhemmilta.
Jokainen punatukkainen on 100 000 vuotta sitten eläneen ekan punatukkaisen jälkeläinen.
Miksi muka. Miksei voisi syntyä uusia mutaatioita.