Olli Hermanin Tytti
hehän ovat kuin kaksoset :D Tytti https://is.mediadelivery.fi/img/978/c821d45f85674fdd86854fe8f203abb8.jp… venäläinen bodari Nataliya Kuznetsova https://i.ytimg.com/vi/1vR0MM3YXN0/hqdefault.jpg
Kommentit (45)
Huikea ero Tytin instakuvat vs. todellisuus.
Olin kyllä yllättynyt, kun näin yhteiskuvan Ollista ja Tytistä. Olin kuvitellut Ollille sellaisen siron, hoikan ja kauniin naisen, koska Olli on itse hyvin kaunis mieheksi. Mutta Ollilla on oma makunsa, kuten meillä kaikilla.
Mistä näitä silari-ankkahuuli narisiti-mimmejä sikiää. Voisko feikimpää olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos istuisitte heidän kanssaan samassa pöydässä, sanoisitteko nämä kaikki ääneen?
Pikkupäissään kyllä. Selvinpäin en.
Olli ei ainakaan vaihtanut kauniimpaan.
Ei sitten Maisanhaukkumisketju riitä? Alkaako se olla loppuunkaluttu niin piti joku uusi löytää?
...ja vielä aloittajan ite nostella tätä. Oli jo vaipunut sivulle 100 ja kas pomppasi takaisin.
Onpa AP:n linkin kuva pahan näköisesti fotoshopattu. Kumpaakin muokattu, Ollille tehty noita-akan nenä ja Tytille läski irto-käsivarsi. Että tällainen ketju tällä kertaa.
Tytti ei ole ollut kaunis ennen noita botokseja ja muita leikkauksia. Eikä kyllä nuo entisestäänkään kaunista häntä.
Pelle Herman on aika ruipelo Tyttiin verrattuna :D
Kertooko Ollin monster biisi tästä rakkaastaan?
https://yle.fi/aihe/sites/aihe/files/migrated/olotila/image-gallery/raa…
Hieman on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Olin kyllä yllättynyt, kun näin yhteiskuvan Ollista ja Tytistä. Olin kuvitellut Ollille sellaisen siron, hoikan ja kauniin naisen, koska Olli on itse hyvin kaunis mieheksi. Mutta Ollilla on oma makunsa, kuten meillä kaikilla.
Kerran metrossa Olli istui lähellä ja kyllä on 100% lihaksikas isohko mies.
Maskuliinista testosteroni energiaa. Se on niin mies, ettei meikit kyseenalaista sen miehuutta.
Surullista miten tytin insta on rintojen ja haaravälin esittelyä filttereineen. Sitten livenä on ihan toisen näköinen. Oikein näkyy youtube meikkaus varjostuksineen jolloin iho näyttää likaiselta. Silikonit ja botoxit ei auta näköjään kun pitää vielä siloitella filttereillä.
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten tytin insta on rintojen ja haaravälin esittelyä filttereineen. Sitten livenä on ihan toisen näköinen. Oikein näkyy youtube meikkaus varjostuksineen jolloin iho näyttää likaiselta. Silikonit ja botoxit ei auta näköjään kun pitää vielä siloitella filttereillä.
Itsetunto ongelmia kun tietää ettei ole kovin hyvännäköinen.
Tytti yrittää olla Ollin veroinen. Kun ei ole kaunis niin ei auta sitten mikään.
Ollihan on ruma eikä kaunis. Tykkää miehekkäistä naisista, koska on kaapissa oleva homo.
Miksi tuota Tyttiä on hehkutettu medioissa aina tyrmäävän upeaksi ja kauniiksi jne. Kun tuohan näyttää ihan miehelle. Itseasiassa monet muut naiset menevät heittämällä ohi kauneudellaan.
Ei hänestä oikein tiedä miltä todellisuudessa näyttää. Omassa instassaan ihan eri näköinen kuin esim. lehtikuvissa. Varmaan käsittelee omiaan aika rankasti ja kuvaa vain tietyistä kuvakulmista samoilla ilmeillä.
Jos istuisitte heidän kanssaan samassa pöydässä, sanoisitteko nämä kaikki ääneen?