Miksi (hetero)miehet vihaavat shoppailua, mutta naiset puolestaan rakastavat sitä?
Erityisesti vaatteiden ostamista. Eikä tarvitse erikseen mainita, että juuri sinun miehesi on poikkeus tästä.
Kommentit (15)
Meilla on just toisin pain, eli mina (nainen) en tykkaa ja mun mies taas tykkaa. Tykkaa shoppailla jopa mulle. (Ja ei ole homo, ennen kuin joku persuulainen sita ehtii ehdottaa. :) )
Pelkkä myytti. Monet naiset inhoaa shoppailua, niin minä kuin teinityttönikin. Sen sijaan katsopa vaikka elektroniikka- ja pelikauppoja. Keitäs ne shoppailijat niissä on...?
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö mun käydä kromosomitestissä, kun oon nainen, mutta en rakasta shoppailua? Tunnen monia muitakin kaltaisiani naisia, pitäisikö mun pyytää heidät mukaan testiin?
Milloin mennään?
Mun kaikki farkut alkaa olla haaroista riekaleina, käyttänyt niitä 5-10 vuotta... Kerään just tsemppiä, kun pitäisi käydä ostamassa jokuset uudet. Menisinkö jo tänään töiden jälkeen vai vieläkö venyttäis huomiseen?
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö mun käydä kromosomitestissä, kun oon nainen, mutta en rakasta shoppailua? Tunnen monia muitakin kaltaisiani naisia, pitäisikö mun pyytää heidät mukaan testiin?
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. En tunne yhtäkään naista, joka rakastaisi shoppailua. (Olen akateeminen, ja tuttavapiiriini kuuluu sekä akateemisia, amk:laisia ja duunareita.)
Sinänsähän kromosomit ei kerro ihmisestä mitään, välttämättä edes sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin mennään?
Mun kaikki farkut alkaa olla haaroista riekaleina, käyttänyt niitä 5-10 vuotta... Kerään just tsemppiä, kun pitäisi käydä ostamassa jokuset uudet. Menisinkö jo tänään töiden jälkeen vai vieläkö venyttäis huomiseen?
Minä liityn seuraan, tuo farkkujuttu on kuin omalta näppikseltäni. En vaan millään jaksaisi lähteä sinne shoppailuhelvettiin housujen perässä.
Päinvastoin hyvä kysymys on miksi naiset pitävät niin paljon vaatteiden ostamisesta? Paita on vain paita. Mitä kiksejä siitä voi saada?
Niin jos ajatellaan vain vaatekauppoja. Ex-mieheni viihtyi tuntitolkulla motonetissä ja biltemassa ja nykyinen mieheni gigantissa.
Olen hetero mies ja en tykkää shoppailla vaatteita, miehisiä asioita tykkään shoppailla kuten työkaluja tai vaikka elektroniikkaa.
Tiedän useita naisia ketkä tykkäävät shoppailla vaatteita ja tiedän myös muutaman miehen ketkä tykkää shoppailla vaatteita.
M29
Kaikki on suhteellista ja yleistykset kivoja. Kuka sitten oikeasti vihaa tai rakastaa shoppailua. Yleensä itselläni selvä kuva mitä haluan, jos olen oikeasti jotain ostamassa tai sitten huomaan ohimennessä jotain kivaa. Toisaalta tykkään esimerkiksi Porvoossa kierrellä vanhoissa puodeissa ilman ajatusta minkään ostamisesta. Kiertely itsessään viihdyttävää, varsinkin mukavassa seurassa.
Varmaan siksi kun naisten elämä pyörii enemmän rahan ja materian ympärillä. Koko ajan pitää ostaa lisää ja lisää kaikkea turhaa skeidaa mitä ei edes tarvitse, vain jotta voisi sanoa muille että osti taas jotain.
Ei mun mieheni ole poikkeus, inhoaa shoppailua. Kuten minäkin. Ostan vaatteeni netistä silloin kun ostan. Ei mitään mielenkiintoa pyöriä hiki päässä kaupoissa sovittelemassa rättejä, ja joku Ikea nyt on puhtaasti tuskaa. Kerran kävin, ei ikinä enää. En tunne muitakaan naisia jotka harrastaisi "shoppailua". Lähinnä se on välttämätön paha silloin, kun jäljellä on tyyliin yksi pari sukkia tai ainoa takki hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi kun naisten elämä pyörii enemmän rahan ja materian ympärillä. Koko ajan pitää ostaa lisää ja lisää kaikkea turhaa skeidaa mitä ei edes tarvitse, vain jotta voisi sanoa muille että osti taas jotain.
Tunnetko sä yhtään miestä edes?
Tässä vielä yksi nainen, joka lähtee kaupoille vaan jotain tarvitessaan! Mutta eikös täällä palstalla ollakin pari päivää puhuttu maskuliinsista naisista myös "vauvakadon" yhteydessä? :D Kai me sit ollaan tosi miehekkäitä.