Britannia suurin perhe kasvaa: 22. lapsi tulossa
Nuo laittaa jo Pohjanmaan uskisperheitä paremmaksi!
Kommentit (15)
Järkyttävää. Elättävätkö edes itse vai onko yhteiskunnan tehtävä?
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikilla lapsilla sama äiti? Onko kaksosia tai kolmosia useampi pari/trio? Linkkiä? :o
Siinä on linkki.
Britannian suurin perhe kasvaa jälleen vauvalla – vanhemmat vannoivat lopettavansa 21 lapseen: suurperheen sanoinkuvaamaton arki järkyttää https://www.is.fi/viihde/art-2000006280294.html
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikilla lapsilla sama äiti? Onko kaksosia tai kolmosia useampi pari/trio? Linkkiä? :o
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma ihan itse elättävät mutta pakkohan noiden isompien lasten on hoidettava jatkuvasti nuorempiaan.
Ei helvetti, minulle yksikin lapsi on liikaa.
Noista tuli kerran tv-ohjelmakin. Just, ompa hämmästyttävää että talo on siisti; kun perheen tytöt huolehtivat käytännössä kaikesta kodin- ja lastenhoidosta. Vanhemmat vaan hääräävät yrityksensä parissa, hässivät ja hoitavat vauvan. Isommat lapset ovat aina sisartensa hoivissa.
Apua, mitenköhän räjähtäneeltä tuonkin ulkosynnyttimet näyttävät :o
Jonkinlainen mielenhäiriö se tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Daily Mailin mukaan saavat ’ainoastaan’ £170/viikko lapsilisää. Isällä on joku yritys joka näköjään on hyvin menestyvä.
Onko toi nainen siis saanut esikoisensa 14-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Apua, mitenköhän räjähtäneeltä tuonkin ulkosynnyttimet näyttävät :o
Sinua ensimmäisenä kiinnostaa seksin harrastaminen tuon äipän kanssa? Palsta on täynnä ihmeperverssejä.. ilmeisesti tämän naisen kroppa toimii, eihän ne ulkosynnyttimet yleensä kovin kauniita ole, lapsettomien vanhojen piikojenkaan.
Järkkyä kulutusta. 18 kg pesukone pyörii 9 kertaa päivässä, kuukaudessa kuluu 30 pulloa pesuainetta. Ja äiti 44, isä 48 ja vanhin lapsi 30...