Ehdottakaa ravintoloita Helsingissä - ulkomaalaisia proffia pitäisi viedä suomalaisesti syömään
Tosi kiva, jos joku jaksaisi ehdottaa jotakin hyvää ravintolaa mieluiten perustelujen ja hintatietojen kanssa. Kiitos!
Kommentit (32)
Saaristo saanut ulkkarivierailta kiitosta.
Gay-ravintola Dildos tarjoaa edullisen menun joka vielä räätälöidään sinulle ja vieraille!
Vierailija kirjoitti:
Elite, Kosmos, Lehtovaara, Savoy..
Kai sä itse osaat hintatason katsoa? Ihan tavallisen hintaisia paremman luokan ravintoloita nämä ovat.
Kolme Kruunua tarjoaa myös ihan perinteistä. Ihan miljöö vanhoine kalusteineen. Veisin itse asiassa tähän.
En kyllä ymmärrä, että hinta olisi nyt tärkeä? Kai jokin yliopistoinstanssi tämän maksaa? Tuskin omasta pussistasi vietä proffaseuruetta syömään? Vai onko kilpailutus niin pitkällä, että täytty valita halvin :D
Siinä tapauksessa Jaskan grillille. On muuten suomalaista.
Savoy nyt ainakaan ole mikään tavallisen hintainen ravintola :D Suomen kalleimpia. Siellä ei montaa omalla rahalla syöjää ole päivässä.
Toimiiko Savotta vielä? Hyvä sijainti+ruoka ja meidän ulkkikset viihtyneet siellä.
Muru
Älyttömän hyvää ruokaa ja miljöö on ainakin mulle mieluinen
Valitse täältä niin voit samalla tehdä varauksen:
Elite, Kosmos, Lehtovaara, Savoy..
Kai sä itse osaat hintatason katsoa? Ihan tavallisen hintaisia paremman luokan ravintoloita nämä ovat.
Kolme Kruunua tarjoaa myös ihan perinteistä. Ihan miljöö vanhoine kalusteineen. Veisin itse asiassa tähän.
En kyllä ymmärrä, että hinta olisi nyt tärkeä? Kai jokin yliopistoinstanssi tämän maksaa? Tuskin omasta pussistasi vietä proffaseuruetta syömään? Vai onko kilpailutus niin pitkällä, että täytty valita halvin :D
Siinä tapauksessa Jaskan grillille. On muuten suomalaista.