Miksi reikihoitaja ei paranna itseaan?
Yksi duunikaverini on moista opiskellut ihan master tasolle, mutta alati pikku kremppaa valittelee.
Kommentit (24)
Miksi monet terveyskaupan myyjät on niin huonovointisen näköisiä?
Tämä - antakaa anteeksi. Minä tiedän useamman tällaisen hoitajan ja ties minkä terapeutin, joiden oma elämä on täysi helvetti - kaikki sekaisin, ihmissuhteista talousasioihin. Ihan hirveästi ei tuo luottamuksen tunnetta. Eikö olisi kannattavaakin, että ensin tosiaan parannetaan ne omat energiat, ja sitten yritetään toisiin?
Kuluttavat oman qi:nsä loppuun, koska jakavat sitä hoidettaville. Sitten kun oma elämänenergia on imetty kuiviin, ei hyvin mene, alkaa joko psyykkiset tai fyysiset ongelmat tai molemmat.
Miksi Bull Mentulalla on niin iso maha vaikka on bodari?
Koska olemme täällä parantaaksemme toisemme, emme itseämme. Ovatko lääkärit teistä terveen näköisiä, varsinkin vähän ikääntyneemmät?
Vierailija kirjoitti:
Kasvuhormoni kasvattaa lihasten lisäksi myös sisäelimiä. Siksi pötsi on pinkeä.
jeppistä jee
Ei pysty liikuttamaan käsiään oman kroppansa päällä oikeassa kaaressa?
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä, sanotaan. Tosin tiedän useamman, jotka hoitavat itseään koko ajan ja käyvät muillakin hoidettavana. Ja siis käyttävät muitakin vaihtoehtohoitoja, kuin vain reikiä. Voivat opiskellakkin muita hoitomuotoja reikin lisäksi. En koe, että reiki on kaikenpelastava, mutta ihan kelpo hoitomuoto moniin asioihin. Se, miksi ei itse saa avattua itsestään lukkoja johtuu yleensä siitä, ettei osaa avata niitä itsestään tai edes tiedosta ongelmaa. Silloin on parempi mennä toiselle hoidettavaksi. Kaikki ei ymmärrä tätä, jolloin oma hyvinvointi unohtuu, vaikka on mainio auttamaan muita.
Tämä on ikuisuuskysymys. Miksi suutarin lapsilla ei ole kenkiä?
Ihminen hakeutuu tietylle alalle saadakseen itse jotain siitä.
Terapeutit käsittelevät omia traumojaan, hoitajat toteuttavat omaa hoivaviettiään, koska ovat ehkä jääneet itse hoivaa vaille.
Reikiparantaja koittaa parantaa omaa oloaan auttamalla muita. Tämä ei tarkoita, että olisi huono reikihoitaja, terapeutti tai vaikkapa sairaanhoitaja.
T. Visualisti, joka ei ole kovin visuaalisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi monet terveyskaupan myyjät on niin huonovointisen näköisiä?
Ovat varmaan vegaaneja.
Kärpix kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roid gut.
Miksi niin monet mielenterveystyöntekijät on totaalisen psykoja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet mielenterveystyöntekijät on totaalisen psykoja?
Tämä.
Myös psykiatreilla leviää hyvinkin usein homma reisille, oma elämä on täysin sekaisin.
Siinä on pukki kaalimaan vartijana.
Olen tavannut sairaanhoitajan, joka työskenteli kuolevien parissa. Hän sanoi, että ei voi lopettaa työtä, koska ihmisen kuollessa vapautuu niin paljon energiaa, että hänelle tulee siitä hyvin voimaantunut olo.
Vierailija kirjoitti:
Kärpix kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roid gut.
Ja Suomeksi roinamaha.
Kärpix kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on enemmänkin insuliinin käytöstä kehonrakennustarkoitukseen. Se lisää suoraan vatsan alueelle rasvaa, vaikka muuten olisi alhainen rasvaprosentti. Yhdessä sitten kasvuhormonin kanssa saadaan noita hassuja pötsejä.
Reikihoito on okkultismia, kun on päästänyt pimeät voimat elämäänsä, menee elämä sekaisin.
Noo miks on lääkäreitä jotka vetää röökiä? En tajuu.
Reikienergia on saatanallista.